خبرگزاری کار ایران

رفعتی: داوران بانوان از سال 2019 می‌توانند بازی‌های ای اف سی کاپ را قضاوت کنند

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۰۱۰

رئیس دپارتمان داوران از حضور نایب رئیس کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا در تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، داود رفعتی در این باره گفت: هانی بالان – نایب رئیس کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا به همراه اعضای دپارتمان پس از پایان بازیهای جام ملتهای 2019 – امارات، به منظور ارزیابی فعالیت های کمیته و دپارتمان داوران و توسعه داوری کشور به تهران سفر می کنند.

وی اضافه کرد: این سفرها در راستای توسعه و پیشرفت هدفمند و فراگیر داوری آسیا صورت می‌گیرد که نمایندگان دپارتمان داوری آسیا مردادماه سال جاری به ایران آمدند و جلساتی را با کمیته و اعضای آن برگزار کردند که در این نشست‌ها گزارش کاملی از آخرین وضعیت داوری فوتبال ایران و فعالیت صورت گرفته به نمایندگان دپارتمان داوری آسیا ارائه شد.

رئیس دپارتمان داوران در پایان عنوان کرد: از سال 2019 داوران بانوان نیز می توانند در مسابقات AFC CUP قضاوت کنند که این می تواند نقطه قوتی در قسمت داوران بانوان باشند، چرا که توانایی داوران کشورمان هم در آسیا و هم در جهان به اثبات رسیده است. امیدواریم با این رویه شاهد حضور داوران موفقی از ایران در مسابقات بین الملل قاره ای و جهانی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز