خبرگزاری کار ایران

گزارش سایت AFC از پسر طلایی ایران در جام ملت‌های آسیا

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۹۰۰

سایت‌ ای‌اف‌سی در گزارشی به معرفی 10 مهاجم خطرناک فوتبال قاره کهن در جام ملت‌های آسیا پرداخته و در آن از سردار آزمون به‌عنوان یکی از مهم‌ترین تهدید‌ها برای دروازه تیم‌های آسیایی نام برده است.

به گزارش ایلنا، در این مطلب آمده:«در رقابت جام ملت‌های آسیای 2019 امارات 10 مهاجم خطرناک وجود خواهند داشت که کشورهای‌شان روی کمک آنها برای رسیدن به گل حساب می‌کنند. در دوره قبلی رقابت‌ها علی مبخوت از امارات با پنج گل آقای گل شد اما با افزایش تعداد تیم‌های تورنمنت از 16 به 24 تیم، رقابت برای گلزنی داغ‌تر شده است و مهاجمان بیشتری وارد این رقابت شده‌اند.

یکی از آنها سردار آزمون است. او که به‌عنوان «پسر طلایی» تیم ملی فوتبال ایران شناخته می‌شود، درست قبل از آغاز رقابت‌ها 24 ساله می‌شود و حالا زمان آن است که پا را یک قدم جلوتر بگذارد. این مهاجم شاغل در فوتبال روسیه آمار فوق‌العاده‌ای را برای گلزنی در تیم ملی به ثبت رسانده است و در چهار بازی‌اش در دوره قبلی جام ملت‌های آسیا در استرالیا دو گل زد.»

احمد خلیل از امارات، هوانگ اوی جو از کره‌جنوبی، عمر السومه از سوریه، مارتین بویل از استرالیا، تاکومی مینامینو از ژاپن، همزه الدردور از اردن، تیراسیل دانگدا از تایلند، فیل یان‌هازبند از فیلیپین و المعز علی از قطر دیگر بازیکنانی هستند که AFC از‌ آنها به‌عنوان خطرناک‌ترین‌ مهاجمان جام ملت‌های آسیا نام برده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز