خبرگزاری کار ایران

ژنرال-پروفسور، اپیزود هفتم/ پوکر در انتظار قلعه نویی یا دبل برای برانکو؟

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۷۹۸

برانکو و قلعه نویی برای هفتمین بار به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، تیمهای سپاهان و پرسپولیس در یکی از دو بازی باقیمانده از هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر روز یکشنبه در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می روند. 

این دیدار در حالی به انجام می رسد که قلعه نویی و برانکو برای هفتمین بار به مصاف هم خواهند رفت. سرمربیان سابق تیم ملی که دست بر قضا در جبهه مخالف کارلوس کی روش هم هستند این روزها با تیمهایشان در لیگ برتر می درخشند و جزو مدعیان اصلی قهرمانی به حساب می آیند.

این دو سرمربی تا به الان شش بار با یکدیگر روبرو شده اند که حاصل آن سه پیروزی برای مرد کروات، دو تساوی و یک برد برای قلعه نویی بوده است. ابتدا در بازی برگشت لیگ چهاردهم پرسپولیس با تک گل علی علیپور موفق شد استقلال را شکست دهد.

در لیگ پانزدهم و در دیدار برگشت جدال تراکتور و پرسپولیس با نتیجه مساوی 0-0 به اتمام رسید. در شانزدهمین دوره لیگ برتر قلعه نویی ابتدا با برانکو به تساوی بدون گل دست پیدا کرد و در بازی برگشت با سه گل، پروفسور برنده جنگ سرنوشت ساز با ژنرال بود.

در لیگ هفدهم قلعه نویی راهی ذوب آهن شد اما در این تیم هم نتوانست حریف برانکو شود و با نتیجه 4-0 به او باخت. البته در بازی برگشت و در هفته بیست و نهم، ذوبی ها با نتیجه 2-1 از سد پرسپولیس گذشتند و به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کردند. ابن در حالی بود که قهرمانی سرخپوشان تهرانی مسجل شده بود.

حالا بازهم این دو به دیدار هم می روند. قلعه نویی با چهارمین تیم رودر روی برانکو قرار می گیرد و به دنبال دومین برد خود خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز