خبرگزاری کار ایران

سه جام را از دست دادیم

طباطبایی: تازه به فکر تقویت تیم افتادند / نمی‌دانم چرا فتحی مناظره با من را قبول نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۷۰۷

هادی طباطبایی از موفقیت‌های اخیر استقلال خوشحال است اما همچنان به مدیریت این تیم و تصمیماتی که می‌گیرند انتقاد دارد و از موضع خودش هم کوتاه نیامده است.

به گزارش ایلنا، هادی طباطبایی از موفقیت‌های اخیر استقلال خوشحال است اما همچنان به مدیریت این تیم و تصمیماتی که می‌گیرند انتقاد دارد و از موضع خودش هم کوتاه نیامده است. طباطبایی که از ماجرای برگرداندن جباروف تعجب کرده است با صراحت می‌گوید این نتیجه‌گیری و موفقیت‌های اخیر استقلال به پای مدیران استقلال بسته نخواهد شد و او همچنان منتظر است که فتحی با او پای یک میز نشسته و جوابگوی سوالات وی باشد.

در دربی سرخابی‌ها با حضور هنرمندان و ورزشکاران شرکت کردید.

این بازی‌ها سابقه دارد و من معمولا در این بازی‌ها حضور پیدا می‌کنم و امیدوارم خیر این مسابقه به دست صاحبان اصلی آن برسد. امیدواریم که این بازی‌ها تداوم داشته باشد چون همه بچه‌ها دور هم جمع می‌شوند و هم اینکه بچه‌ها در این کار خیر سهیم هستند.

خیلی هم جدی گرفته بودید این بازی را و دو تیم هم کری زیادی داشتند.

این مسایل طبیعی است چون در فوتبال هیچ‌کس نمی‌خواهد بازنده باشد. مساله خاصی نیست و این شوخی‌ها و این مباحث برای زیبا شدن بازی بود.

استقلال هم مثل اینکه شرایط خوبی پیدا کرده و در سه بازی اخیر برده است؟

این بردهای استقلال یک حسن بزرگ داشت که از نظر روحی و روانی در تیم تاثیر داشت. استقلال و بازیکنانش تحت فشار بودند و این مساله باعث شده بود کیفیت خودشان را از دست بدهند. این سه برد جلوی دو تیمی که هرچند قدرتمند نبودند اما شکست آنها از نظر روحی و روانی تاثیر بسزایی در عملکرد بچه‌ها داشت. بحث دیگر هم فضایی بود که این تیم‌ها به استقلال دادند تا آنها نتیجه بگیرند و باید دید تیم‌هایی که مقابل استقلال بسته بازی می‌کنند تیم چه برنامه‌ای خواهد داشت. 

با این شرایط به نظر شما استقلال بازهم نیاز به تقویت دارد؟

قطعا استقلال که نیاز به تقویت دارد. اگر یادتان باشد نقدهایی که می‌کردم و به آن هم اعتقاد دارم این بود که استقلال برای نیم فصل دوم بسته شده است و من این موضوع را گفته بودم. برای من خیلی عجیب است که حالا دنبال جباروف هستند و می‌خواهند او را بیاورند. بازیکنانی داشتیم که می‌توانستیم با حفظ شان از آنها استفاده کنیم و سه جام را از دست ندهیم و حالا تازه دنبال تقویت تیم هستند. متاسفانه این همه هزینه‌ای که برای این بازیکنان شد اگر بازیکنان خودمان را نگه می‌داشتند شاید الان شرایط فرق می‌کرد و مقام دیگری در آسیا داشتیم.

قرار بود مناظره‌ای با آقای فتحی داشته باشید.

آقای فتحی که تشریف نیاوردند و جوابی هم ندادند و همه سوالات بی‌پاسخ مانده است. لابد گذاشته‌اند به مرور مشکلات حل شود. من گفته‌ام و الان هم می‌گویم استقلال اگر نتیجه بگیرد به پای مدیران این تیم نوشته نخواهد شد. اگر تیم را در اوج نگه می‌داشتند و تیم مقام می‌آورد آن موقع می‌شد از مدیریت هم تقدیر کرد. مدیریتی که استقلال را از آن قدرت پایین آورد و روند تیم نزولی شد و وعده آینده داده دیگر تقدیر ندارد. استقلال همیشه که این شرایط را نخواهد داشت اما هواداران این از اوج پایین آمدن و ظرف 40، 50 روز سه جام را از دست دادن را هرگز فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز