خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان تیم های ملی تکواندو:

وضعیت فعلی فدراسیون تکواندو قابل قبول است

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۶۶۲

رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو بر این باور است که با وجود تمامی ضعف ها، معدل حال حاضر فدراسیون تکواندو به ویژه در بخش تیم های ملی معدل بسیار خوب و مطلوبی است.

برنامه " ورزش بدون ویرایش " با موضوع بررسی وضعیت موجود فدراسیون و تیم ملی تکواندو و با حضور آرش فرهادیان رئیس سازمان تیم های ملی تکواندو از شبکه رادیویی گفت و گو روانه آنتن شد. 

رئیس سازمان تیم های ملی تکواندو اظهار داشت: سنجش معیار عملکرد یک مجموعه و یا فدراسیون، یک معدل است. بنابراین توجه موردی به بازیکنان و اتفاقات نمی تواند مولفه تاثیرگذاری در ارزیابی عملکرد یک مجموعه باشد. 

وی با بیان این مطلب افزود: برای ارزیابی امروز تیم تکواندو نه تنها در بخش تیم های ملی و آموزش و آزمون بلکه باید در تمامی بخش ها یک معدل بگیریم.   

فرهادیان در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر تکواندوی جهان تغییر کرده است. وقتی تکواندوی کشور ما در رده سنی نوجوانان از 10 بازیکن 7 مدال طلا کسب می کند یعنی ما از دوره گذار عبور کرده ایم. اگر مقیاس و معیار ما تنها المپیک ریو برزیل باشد می توان گفت تیم عملکرد خوبی نداشته اما بعد از آن اتفاقات بسیار مثبتی در تیم رخ داد. 

رئیس سازمان تیم های ملی تکواندو همچنین گفت: با وجود تمامی ضعف ها، معدل حال حاضر فدراسیون تکواندو به ویژه در بخش تیم های ملی معدل بسیار خوب و مطلوبی است. ما دو بار قهرمان جهان شدیم و بیش از 19 سال است که از سکوی قهرمانی جهان پایین نیامده ایم اما متاسفانه در مقعطی فدراسیون تکواندو در معرض تخریب قرار گرفت و همه زحمات و تلاشها دیده نشد.

وی متذکر شد: آقای فریبرز عسگری یکی از مربیان با تجربه و مدیر در حوزه کاری خود هستند قطع به یقین ایشان مشاورانی را در کنار خود دارند. البته کمیته و شورای فنی باید بار فنی خود را بروز دهند تا مربیان استفاده کنند. 

فرهادیان تصریح کرد: در حال حاضر بازیکنان ما جایگاه اصلی خود را پیدا کرده اند اما همه باید به تیم ملی مان کمک کنیم و انتظار نداشته باشیم مربی تیم ملی از ما خواهش کند. اگر صاحب نظران و پیشکسوتان و مربیان دغدغه موفقیت تیم های ملی را دارند می توانند انتقادات و پیشنهادات سازنده خود را ارائه نمایند.

وی در پایان افزود: اگر از مجموعه فعالیت های تکواندوی کشور معدل بگیریم می توان گفت فدراسیون تکواندو در همه بخش ها یکی از موفق ترین فدراسیون های ورزشی کشورمان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز