خبرگزاری کار ایران

هواداران به من می‌گویند "سجاد کوتینیو"

گفت‌وگو با قاتل پیکان: دو فصل پیش جلالی من را نخواست

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۶۵۶

گلزن تیم نساجی مازندران در بازی خارج از خانه ضمن کسب سه امتیاز برای سرخپوشان،‌ برابر تیم سابقش هم نمایش موفقی داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ سجاد آشوری دو فصل پیش در پیکان شاگرد مجید جلالی بود و هفته چهارم از این تیم کنار گذاشته شد تا با عقد قراردادی راهی خونه به خونه بابل شود. در بازی هفته پایانی نیم فصل اول، این بازیکن با تیم سابقش رو به رو شد و با گل دقیقه 87 سه امتیاز ارزشمند برای شاگردان جواد نکونام به دست آمد. درباره برتری خارج از خانه سرخپوشان قائمشهری با گلزن این تیم گفت‌وگو کردیم و در ادامه می‌خوانید:

در آخرین بازی نیم فصل اول گل سه امتیازی زدی.

قطعا خیلی شیرین بود چون تیم ما نیاز مبرمی به سه امتیاز پایان نیم‌فصل اول داشت که اگر نمی‌بردیم کارمان سخت‌تر می‌شد و باید نیم‌فصل دوم بیشتر از این تلاش می‌کردیم تا امتیازات از دست رفته نیم‌فصل اول را جبران کنیم. این دومین گلم بود که اولی را مقابل سپاهان به ثمر رساندم ولی داور آن پنالتی عجیب را گرفت تا بازی را ببازیم که خدا را شکر این بازی داوری مشکل خاصی نداشت تا از این بابت ضرر نکنیم.

در این بازی از نحوه عملکرد داوری رضایت داشتید؟

انصافا داور این مسابقه هم برای ما خوب سوت زد و هم برای پیکان که دیدید هیچ‌کسی اعتراضی نکرد و همه راضی بودند. اگر همه داوری‌ها اینطور بود نساجی شرایط خیلی بهتری داشت که متاسفانه از همان اول فصل شاید ما تنها تیمی باشیم که بیشتر از همه ضرر کردیم.

وینگر چپ راحت بازی می‌کنی یا راست؟

من در هر دو پست راحت هستم و مشکل خاصی ندارم. آقاجواد هرکجا که بخواهد، بازی می‌کنم.

درباره رویارویی با تیم سابقت بگو که با دستور مجید جلالی از آن جدا شده بودی.

بله من یک فصل کامل در پیکان بازی کردم و فصل دوم تا هفته چهارم بازیکن پیکان بودم ولی سرمربی تیم نخواست در پیکان بمانم و الان هم دوست ندارم درخصوص گذشته صحبت کنم. من برای موفقیت تیم خودم تلاش کردم و خدا را شکر گل سه امتیازی را به ثمر رساندم. الان هم کاری به سرنوشت سرمربی حریف ندارم و نمی‌دانم چه اتفاقی قرار است در پیکان رخ دهد.

بیرون از خانه هم تا حالا پیروز نشده بودید؟

اولین برد خارج از خانه ما بود که پایان خوشی داشت و حداقل در تعطیلات استراحت خواهیم کرد.

هواداران هم لقب‌های خاصی به تو دادند.

چند تا لقب داده‌اند که از سجاد کوتینیو و سجاد موشک گرفته تا لقب‌هایی دیگر. همیشه به من لطف دارند و قدردان زحمات آنها هستیم

در پیکان شماره 7 می‌پوشیدی، چرا در نساجی شماره هفت را نمی‌پوشی؟

من شماره هفت را دوست داشتم که اول فصل آقاجواد این شماره را به امید سینک داد و من شماره 77 را بر تن کردم.

درباره شرایط تیم برای نیم فصل دوم چه پیش بینی داری؟

شک نکنید که بهتر از این نتیجه خواهیم گرفت. تیم ما نیم‌فصل اول مشکلات زیادی داشت که متاسفانه همه چیز دست به دست هم داد تا نتایج دلخواه را نگیریم ولی نیم‌فصل دوم بهتر از این خواهیم شد. هدف ما قرار گرفتن در جایگاه مناسب است که شاید خیلی‌ها فکر می‌کنند برای ماندن تلاش خواهیم کرد ولی اینطور نیست و دنبال جایگاه خوبی در لیگ هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز