خبرگزاری کار ایران

هفته شانزدهم لیگ آزادگان

پیش بازی قشقایی‌شیراز - کارون‌اروند‌خرمشهر / افاضلی با لشگری از غایبان به دنبال فتح دیار حافظ و سعدی

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۶۴۲

تیم‌های قشقایی شیراز و کارون اروند خرمشهر از هفته شانزدهم لیگ دسته اول به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، حساس‌ترین بازی روز اول از هفته شانزدهم لیگ آزادگان بین تیم‌های قشقایی شیراز و کارون اروند خرمشهر برگزار خواهد شد.

شاگردان مهدی فروردین در تیم قشقایی شیراز نشان داده‌اند در بازی‌های خانگی از قدرت مضاعفی برخوردارند و به چیزی غیر از برد فکر نمی‌کنند. پس از جدایی ابراهیم طالبی از قشقایی انتظار می‌رفت این تیم دچار بحران شود اما مهدی فروردین به خوبی توانسته این تیم را جمع کند و به نتایج خوبی هم دست یافته است.

قشقایی از مجموع 13مسابقه، 5برد، 4مساوی و 4باخت کسب کرده است و در این دیدار خانگی در مقابل کارون اروند خرمشهر می‌کوشد تا ششمین برد خود را نیز کسب کند.

کارون اروند خرمشهر نیز که با هومن افاضلی به دنبال فرار از بحران است در این مسابقه با لشگری از غایبان به مصاف تیم قشقایی می‌رود. از زمان پیوستن افاضلی به این تیم 7 یار از کارون جدا شده و در این مسابقه نیز سه بازیکن مصدوم هم روی دست افاضلی مانده و این تیم با یک کاروان نصفه و نیمه راهی دیار سعدی و حافظ شده است تا بتواند بازی درخور توجهی از خود نشان داده و نتیجه مطلوبی کسب کند.

کارون در 13بازی خود در این فصل از رقابت‌ها 3برد، 4مساوی و 6 باخت کسب کرده و در رتبه‌ی 13 جدول قرار دارد.

قضاوت این مسابقه را ابوالفضل دوستی بر عهده دارد و وی را در امر قضاوت حسین سلیمانی، علیرضا طاهرخانی و عقیل جانبازی یاری می‌کنند. ناظر این مسابقه نیز حمید نظری است.

گفتنی است این مسابقه از ساعت 14:00 در ورزشگاه پارس شیراز به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز