خبرگزاری کار ایران

کنایه کاپیتان سپیدرود به خداداد؛

کعبی: مجری شود، دیگر تلویزیون نگاه نمی‌کنم / تلویزیون اینقدر سیرک نشده که این آقا مجری‌اش شود!

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۵۸۰

کاپیتان سپیدرود رشت می‌گوید خریدهای تابستانی سرخپوشان برای شروع مسابقات لیگ برتر، در نتایج آنها تاثیر بسزایی داشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ بازی هفته پانزدهم بین تیم‌های استقلال تهران و سپیدرود رشت با برتری 5 بر صفر آبی پوشان به پایان رسید.

حسین کعبی، کاپیتان سپیدرود رشت که به دلیل مصدومیت در این باره حضور نداشت درباره این نتیجه باورنکردنی اظهار داشت: درباره نتیجه هیچ صحبتی نمی‌کنم. روی صحبت من با آقایانی است که در ابتدای فصل تیم را بسته‌اند. علی کریمی دستش خالی است و هیچ چاره‌ی دیگری نداشت.

او ادامه داد: تیم ما شرایط خوبی ندارد و همه این را می‌دانند. کافی بود شما نیمکت ما با نیمکت حریف را مقایسه کنید. آقایانی که مسبب تیره روزی‌های سپیدرود و تیم مردمی رشت هستند، الان هم به دنبال برنامه در تلویزیونی هستند. انگار نمی‌توانند بیکار بنشینند و این را بگویم که اگر قیافه‌اش را آنجا ببینم دیگر تلویزیون ایران را نگاه نمی‌کنم. واقعا متاسفم برای آقایی که در مسابقه پیشکسوتان احترام ستار همدانی را نگه نمی‌دارد و فحاشی می‌کند اما تلویزیون اینقدر سیرک نشده که این آقا مجری‌اش شود!

کعبی افزود: درباره بازی هیچ صحبتی ندارم. نمایش ما ضعیف بود و هیچ توضیحی ندارد. این دو نفر به سپیدرود خیانت کردند و حال بد تیم ما از دست آنهاست. یک مجری دستیار سرمربی می‌شود و حالا همان سرمربی مجری می‌شود! پیشکسوتان حاضر در بازی هنرمندان دیدند که او چقدر بی ادب است. بیشتر از این هم در این باره صحبت نمی‌کنم اما همه می‌دانند که علی کریمی مقصر نیست. به ادامه فصل امیدوار هستیم و طرفداران مطمئن باشند در نیم فصل دوم شرایطمان در جدول رده بندی را بهبود می‌بخشیم.

گفتنی است؛ سپیدرود رشت فصل هجدهم مسابقات لیگ برتر را با سرمربیگری خداداد عزیزی و دستیاری مهرداد میناوند آغاز کرد و این دو به دلیل نتایج ضعیف در هفته‌های ابتدایی سرخپوشان را ترک کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز