خبرگزاری کار ایران

نمی‌خواهیم جلالی زیر انتقاد باشد

نریمان جهان: در نیم فصل دوم پیکان جدیدی را می‌بینید / ناراحتم که گلزنی نکردم

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۵۳۳

هافبک تیم پیکان امیدوار است پس از تعطیلات نیم فصل اول، چهره جدیدی از تیم تهرانی در مسابقات لیگ برتر به نمایش گذاشته شود.

سامان نریمان جهان در گفت و گو با ایلنا،‌ درباره شکست پیکان مقابل نساجی مازندران اظهار داشت:‌ از نظر من بهترین بازی فصل را به نمایش گذاشتیم و 90 دقیقه مالکیت توپ را در دست داشتیم و همه عالی کار کردند اما نمی‌دانم چرا بدشانسی از سر ما دست بر نمی‌دارد. گل دقیقه 87 حریف تنها موقعیت خطرناکشان بود که غافلگیر شدیم و گل خوردیم. فقط از این ناراحت هستم که در یک صحنه موقعیت خیلی خوب را از دست دادم و اگر آن را گل کرده بودم شاید بازی را می‌بردیم از اینجا از بازیکنان و مربی معذرت خواهی می‌کنم.

او ادامه داد:‌ همه‌ی بازیکنان بهترین نمایش‌ خود را به نمایش گذاشتند و هم قسم شده بودیم که برنده شویم تا کادرفنی و آقای جلالی را سربلند کنیم اما اینطور پیش رفت و امید داریم در نیم فصل دوم بهترین عملکرد را داشته باشیم تا فاصله با صدر جدول را کم کنیم. از شش بازی گذشته و 18 امتیاز ممکن ما تنها یک امتیاز دریافت کردیم و حالا رتبه هشتم جدول هستیم این نشان می‌دهد که از ابتدای فصل خیلی خوب کار کردیم.

هافبک پیکان افزود: اگر ما 8 امتیاز هم گرفته بودیم الان دوم جدول بودیم. اشتباهات فردی و بدشانسی‌ها به اضافه استرس رفته رفته در تیم ما اثرگذار شد و متاسفانه نتوانستیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. کادر فنی و بازیکنان ما خیلی خوب کار کرده‌اند اما نتایج خیلی در شان ما نبوده است.

نریمان جهان درخصوص جریمه اعضای باشگاه از سوی مدیرعامل پس از قبول شکست مقابل نساجی گفت:‌ این تصمیم به مدیریت مربوط است و ایشان باید تصمیم بگیرند. ما بازیکن هستیم، وقتی در خوشی به همراه تیم هستیم در روزهای بد هم باید استوار باشیم. اگر عصبانی هم نبوده باشند این حق را دارند که بخواهند جریمه در نظر بگیرند. البته این را بگویم که در این نتایج همه مقصر هستند و خوب نیست که فقط یک نفر را سیبل کنیم.

هافبک پیکان درباره انتقاداتی که از مجید جلالی می‌شود، گفت:‌ اگر ما یک بازیکن هستیم،‌ یک سهم از شکست بر گردن ماست اما سرمربی که مسئولیت 30 بازیکن را برعهده گرفته فشار خیلی بیشتری را تحمل می‌کنند. ما هم این را می‌دانیم و به هیچ وجه نمی‌خواهیم که ایشان مورد انتقاد قرار بگیرند.

نریمان جهان درباره عکس دسته جمعی بازیکنان پیکان در پایان مسابقه با مهدی شیری گفت: بله همه بازیکنان اعصباشان ناراحت بود. حتی به من هم گفتند که در عکس باشم اما حضور نداشتم. نه به خاطر آقا مهدی، برای ایشان بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم هرکجا که هستند موفق باشند. با اینکه تیم ما خیلی خوب بازی کرد و با پاس‌ها موفق موقعیت سازی می‌کردیم به نتیجه نرسیدیم و امیدواریم در نیم فصل دوم پیکان جدیدی را می‌بینید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز