خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: بازی در اختیارمان بود/ از موقعیت‌ها استفاده نکردیم

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۴۲۵

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: مقابل ماشین‌سازی بازی در اختیارمان بود اما بازهم روی کرنر گل خوردیم.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پدیده در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل ماشین سازی گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و گل هم زدیم. می توانستیم گل دوم را بزنیم اما از موقعیت ها استفاده نکردیم و روی کرنر گل خوردیم. نمایش خوبی در نیمه اول داشتیم و در نیمه دوم هم بازی در اختیار ما بود اما باز هم روی کرنر گل خوردیم. در مجموع بازی بود که با تمرکز بیشتر می توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم.

وی ادامه داد: حق ما امروز گرفتن سه امتیاز بود که البته اینطور نشد، جا دارد که از همین طریق از هوادارانمان تشکر کنم که امروز حضور پرشوری در ورزشگاه داشتند و حمایت خوبی از تیم انجام شد. 

سرمربی تیم پدیده درباره مسائل فنی بازی امروز هم افزود: شرایط بدنی بازیکنانم به گونه‌ای است که کم نمی‌آورند، اما بعد از بازی با سایپا برای ما بازی با سپاهان را گذاشتند و این در حالی است که پنج روز بعد از این بازی باید به میدان می‌رفتیم اما تیم سپاهان یک هفته استراحت کرده بود، بعد از اینکه بازی ما با استقلال دچار وقفه شد، برنامه‌ریزی صورت گرفته به ضرر ما بود و ما وقتی در کورس قهرمانی هستیم نباید پنج روز تا بازی بعدی استراحت کنیم، اما رقیب مستقیم ما یک هفته استراحت کند. 

وی درباره داوری بازی هم خاطرنشان کرد: داور امروز ما را اذیت کرد، من البته عادت ندارم درباره داوری حرف بزنم، اما داوری برای بازی ما گذاشتند که سه بار امسال قضاوت کرده که دو بار آن جنجال‌آفرین شده است، با این داوری، ما تا صبح هم بازی می‌کردیم نمی‌توانستیم گل بزنیم، گل دوم حریف روی خطای بی‌مورد بود که داور آن را کرنر گرفت، وقتی آن را دفع کردیم دوباره سوت زد و آن را تکرار داد که ما دلیلش را نمی‌دانیم. هنوز نفهمیدیم که چرا این کرنر تکرار شد، داوری امروز ضعیف بود و نمی‌دانم چرا بعد از هفته هفتم که محروم شده بود، بازی تیم صدر جدول را به او می‌دهند، این داور کیفیت ندارد و نمی‌دانم چرا باید داوری کند. نمی‌دانم چرا او را برای این بازی انتخاب کردند. من از مسئولان باشگاه می‌خواهم تا این مسئله را رسیدگی کرده و به آن اعتراض کنند چون داور تیم ما را عصبانی کرد. 

گل‌محمدی ادامه داد: داور با سوت‌های بی‌مورد بازی را خواباند، در یک صحنه بازیکن حریف پایش را گرفته و شاید ما دوست نداشته باشیم توپ را به بیرون بزنیم، اما داور سوت می‌زند. او حق نداشت در این صحنه سوت بزند چون یا ما دوست داشتیم توپ را به بیرون بزنیم یا نه و شرایط بازیکن حریف هم به گونه‌ای نبود که خطر خاصی او را تهدید کند. داوری امروز عجیب بود چرا که دو بازی او امسال به جنجال کشیده شده. شاید تیم ما بزرگ یا پولدار نباشد، اما دلیل نمی‌شود این رفتارها با ما انجام شود. مطمئنا خیلی‌ها دوست ندارند ما در اینجای جدول ببینند و برایشان سخت است که ما را در این شرایط ببینند و هر کاری می‌کنند تا تیم ما را به پایین بکشند. ما به آینده امیدوار هستیم و کار را امیدوارانه پیش می‌بریم تا اعتماد به نفس بازیکنان بالاتر برود و از باشگاه می‌خواهم که حق بازیکنان را بگیرد. 

سرمربی تیم پدیده در خصوص اینکه چرا به مهدی‌خانی که عملکرد خوبی در بازی‌های قبلی داشت بازی ندادید و اینکه چرا موقعیت‌های شما گل نشد، افزود: به هر حال دروازه‌بان حریف خوب بود که موقعیت‌های ما گل نشده است، درباره سؤال دیگر شما باید بگویم بازی کردن بازیکنان ما به انتخاب من برمی‌گردد و دلیلی ندارد که بخواهم به شما توضیح بدهم. شما در تمرینات ما نیستید و از وضعیت بازیکنان خبر ندارید و انتخاب بازیکنان توسط ما انجام می‌شود.

گل‌محمدی درباره اینکه چرا امروز خلعت‌بری دقایق کمی در زمین حضور داشت، گفت: او مصدوم شده بود و مصدومیت داشت، به همین دلیل زمان کمی از او استفاده کردیم.

سرمربی تیم پدیده در پاسخ به این سؤال که آیا قصد تقویت تیم را دارید یا نه، ادامه داد: دوست داریم تیم را در نیم فصل دوم تقویت کنیم اما باید جیب‌مان را هم ببینیم که آیا می‌شود بازیکنان مدنظر را گرفت یا نه، این مسائل بستگی به شرایط باشگاه دارد که بتواند منابع مالی را برای جذب بازیکنان تأمین کند، اما ما باید ابتدا بازی با استقلال را سپری کنیم و بعد به تقویت نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت آن بپردازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز