خبرگزاری کار ایران

دایی: بازی سنگینی بود/ عروسک نیستیم و احساس داریم

کد خبر : ۷۰۰۴۲۱

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: ما مربیان در کنار زمین عروسک نیستیم و احساس داریم.

به گزارش ایلنا، علی دایی بعد از پیروزی ۳ بر یک مقابل نفت آبادان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در نشست خبری گفت: بازی سنگینی بود.

وی ادامه داد: خدا را شکر توانستیم بعد از چند بازی موفق به برد شدیم. نیمه اول بازی پایاپای بود و نیمه دوم ما خوب بودیم و می‌توانستیم به گل برسیم. داور یک پنالتی برای نفت گرفت که دروازه بان ما خیلی خوب توپ را مهار کرد و بعد از گلزنی تیم نفت توانستیم ما هم گل بزنیم و خدا را شکر به بازی برگشتیم و توانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

دایی در مورد اعتراضش به داور گفت: ببخشید؛ چون بازیکن من را زدند اعتراض کردم، فیلم بازی را چند بار ببینید، داور می‌توانست چند پنالتی برای ما بگیرد که متأسفانه نگرفت، داور هم سوت‌هایش به سود صنعت نفت بود. یک پنالتی دیگر روی سلیمانی انجام شد که داور آن را اعلام نکرد، یک بار هم توپ به دست بازیکن صنعت نفت خورد که باز هم داور آن پنالتی را نگرفت، ما عروسک نیستیم، احساس داریم، برای تیم زحمت کشیده ایم و دوست داریم نتیجه‌اش را ببینیم.

دایی تصریح کرد: متأسفانه این سوت‌ها می‌تواند خیلی چیزها را عوض کند، من به کسی اهانت نمی‌کنم، اما نمی‌توانم عین خیار کنار نیکمت بایستیم، کدام مربی وقتی چنین صحنه ای برای پنالتی تیمش نگیرند بی‌تفاوت می‌ایستند، متأسفانه شما چون از فوتبال نیامده‌ای این صحبت‌ها را می‌کنی، هر کسی که در فوتبال باشد و فوتبال بازی کرده باشد و دیده باشد می‌داند که فوتبال چقدر هیجان دارد،‌ این هیجان برای تماشاگر، داور، بازیکن و مربی است. ما فوتبالمان را بازی می‌کنیم، البته نمی‌توانم کنار زمین بایستم و نسبت به مسائلی که درون زمین اتفاق می‌افتد واکنشی نشان ندهم. 

سرمربی سایپا در مورد اینکه تیمش تا روز جمعه در آبادان می‌ماند یا به تهران برمی‌گردد اظهار داشت:‌ما امشب به تهران برمی‌گردیم، ما جزو سه چهار تیم آخر جدول از نظر مالی هستیم، جمعه بعد هم بازی سخت‌تری مقابل صنعت نفت داریم، این بازی حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و بازی بعدی شناخت دو تیم از هم بیشتر است و بازی سخت‌تری خواهیم داشت. 

دایی در مورد درخشش مهدی ترابی گفت: برای ترابی آرزوی موفقیت می‌کنم هر بازیکنی می‌آید و می‌رود و به دنبال پیشرفت خود است، ترابی در این چند هفته آخر خیلی برای ما خوب بازی کرد و زحمت کشید، برایش در پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم، امیدوارم نیم فصل بتوانیم با جذب بازیکنان جدید جای او را پر کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز