خبرگزاری کار ایران

مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی؛

درخشش مهدی ترابی و صعود سایپا مقابل صنعت نفت در وقت‌های اضافه

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۴۱۴

شاگردان دایی با تبدیل شکست به پیروزی به مرحله بعدی جام حذفی صعود کردند.

به گزارش ایلنا، در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تیم صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۶:۳۰ ورزشگاه تختی آبادان به مصاف تیم سایپا رفت که  بازی در ۹۰ دقیقه وقت قانونی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود اما در وقت های اضافه تیم سایپا ۲ گل دیگر زد تا ۳ بر یک پیروز شود و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد.

 دو تیم جمعه آینده نیز در هفته پانزدهم لیگ برتر بازهم در آبادان مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. مهدی ترابی بازیکنی که قرار است در نیم فصل دوم به پرسپولیس برود دو گل برای تیمش در این بازی زد.

سایپا پیش از این دیدار تیم استقلال را هم در جام حذفی شکست داده بود. سایپا در این بازی با یک بازگشت طلایی توانست بازی باخته را به سود خود تمام کند و به جمع ۴ تیم برتر جام حذفی برسد.

 

کارت زرد: عقیل کعبی، اکبر ایمانی، میلاد جهانی، وفا هخامنش ( نفت آبادان) آرش رضا وند، معین عباسیان، امین حاج محمدی ( سایپا)

 

گل: جاسم کرار( دقیقه ۷۷) برای نفت آبادان، مهدی ترابی دقایق ۸۴ و ۹۷)، آرش رضاوند( دقیقه ۱۰۴)  برای سایپا

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز