خبرگزاری کار ایران

امامی‌فر: استقلال با این قدرت باید در کورس قهرمانی باشد/ باخت امروز یک اتفاق دور از انتظار بود

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۴۰۸

سرمربی سپیدرود در مورد شکست سنگین مقابل استقلال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا امامی‌فر در نشست خبری بعد از بازی با استقلال گفت: باخت امروز یک اتفاق دور از انتظار بود، هیچکدام از اعضای کادر فنی، بازیکنان و عوامل تیم نمی‌خواستند این اتفاق بیفتد. چیزی که ما متوجه شدیم این است که نقاط ضعفی مشاهده شده و امیدواریم در تعطیلات این مشکلات حل شود.

وی افزود: استقلال با چنین توانی، با این مهره‌ها و این بازیکنان باید در کورس قهرمانی باشد. دیدید که تغییرات زیادی در تیم ما رخ داده و فکر نمی‌کردیم بازی به این شکل پیش برود. مد نظر کریمی تلاش و تلاش است و در این 50 روز تعطیلی تیمی را روانه مسابقات می‌کنیم که به شکلی بازی کند که در شخصیت سپیدرود باشد.

امامی‌فر ادامه داد: ما در رختکن صحبت‌هایی را با بازیکنان انجام دادیم که نام بازیکنان مهم نیست بلکه نام سپیدرود مهم است.در لیگی که خیلی پرتلاطم است تیم‌های خوبی مثل پیکان 6 بازی پیاپی می‌بازند و تیم‌هایی که از آنها امتیاز کسر می‌شود در سطح چندان پایینی نیستند. امروز بازیکنان ما درس بزرگی گرفتند چون همانطور که از روز اول گفتم ما تا آخر لیگ کار بسیار دشواری داریم.ساده‌ترین کار یک حفظ توپ است  که ما در تمرین مرتب روی آن تأکید می‌کنیم ولی امروز نتوانستیم آن را انجام دهیم البته وظیفه ما این است که آنالیز کاملی نسبت به شرایط داشته باشیم و به دنبال جذب بازیکن بوده و امیدوار هستم مسائل مالی هم به ما کمک کند که بتوانیم بازیکن جذب کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت:‌ امروز علی کریمی بعد از بازی بازیکنان را در  زمین نگه داشت و خطاب به آنها گفت که اگر واقعاً توانشان این است پس نباید انتظار دیگری از او داشته باشند.بازیکنان باید تلاش بیشتری انجام دهند تا بتوانند مقابل تیمی مثل استقلال دوام بیاورند. در نیم‌فصل دوم شاید بازی‌ها 4 و 5 روزه برگزار شوند پس در آن صورت بازیکنان چگونه می‌خواهند تحمل کنند، تمام بازیکنان باید تفکرشان را عوض کنند.

مربی سپیدرود در خصوص عدم استفاده از مهرداد بایرامی در بازی گفت: هر بازی شرایط خودش را دارد اینکه مهرداد بایرامی بازی کند یا نه، به درد سپیدرود نمی‌خورد و اینکه تمرکز بازیکنان از بین می‌رود می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد. ما باید مشکلات را پیدا و آنها را حل کنیم.

امامی‌فر در خصوص اینکه آیا اختلاف تیمش با استقلال 5 گل بود، گفت: اصلاً من همان اول هم گفتم اختلاف ما 5 گل نبود و واقعاً انتظار نداشتیم تیم ما 5 گل دریافت کند. استقلال شانس‌های زیادی داشت ولی اختلاف این عدد نبود. تمرکز بازیکنان ما باید بیشتر از این‌ها می‌شد چون آنها اشتباهات فردی می‌کردند که چندان زیاد نبود ولی اشتباهات فردی ما خیلی تأثیرگذار بود، شما دیدید که تعویض آخر استقلال تبریزی بود و این نشان می‌دهد آنها چه شرایط خوبی داشتند.

وی در خصوص داوری نیز گفت:‌ به نظر من داوری مشکلی نداشت.

به گزارش فارس‌، خبرنگاری در خصوص نتیجه امروز از کلمه افتضاح برای سپیدرود استفاده کرد که امامی‌فر پاسخ داد: درست نیست از کلمه افتضاح استفاده کنیم من از چنین ادبیاتی نه استفاده می‌کنم و نه ما نگاه‌مان در فوتبال به این شکل است، شما اگر طرفدار پیکان بودید از چه کلمه‌ای برای آنها استفاده می‌کردید که 6 بازی پشت هم باخته‌اند؟‌این تیم مربیان خوب و تحصیل‌کرده‌ای دارد ولی بازی‌های پشت هم را واگذار کرده است حالا شما ببینید سپیدرود در 5 بازی آخر چند امتیاز گرفته است.

وی تأکید کرد:‌ خواهش من این است که تیم را با فصل قبل قیاس نکنید بلکه با همین تیم امسال قیاس کنید، فولاد را ببینید که چقدر هزینه کرده و افشین قطبی را با مربیان خارجی آورده است ما برای گرفتن بازیکن دچار مشکل هستیم و اگر 4 بازیکن جذب کنیم 1.5 میلیارد هزینه آنها است بماند که تیم بودجه‌هایی مثل هتل‌،رفت و آمد و این مسائل را دارد.

مربی سپیدرود در خصوص  عملکرد ضعیف نورمحمدی گفت: شما می‌دانید مدافعان وسط سپیدرود چه بازیکنانی هستند؟ اگر او را تعویض می‌کردیم چه بازیکنی می‌آوردیم؟ به نظر من نورمحمدی فوق‌العاده کار کرد و اصلا به بازیکنان استقلال فضای خالی نداد، اگر تمرکز تیمی ما از بین رفته ربطی به یک شخص خاص ندارد از شما هم می‌خواهم لطفا اسم بازیکنی را نیاورید، باخت مربوط به کل تیم است و نه یک بازیکن.

وی در خصوص وضعیت کوروش ملکی نیز گفت:‌ باید ببینیم شرایط چگونه است و پزشک تیم چه می‌گوید.

به گزارش فارس‌،امامی‌فر در خصوص حضور مالک جدید برای سپیدرود و انتقاداتی که به وی می‌شود، گفت: سپیدرود مالکی نیاورده بلکه دوستان ما آمده‌اند به تیم شهر پدری‌شان کمک کنند شما می‌دانید آنها چه هزینه‌هایی کرده‌اند؟ اصلاً‌ چند تیم خصوصی در ایران داریم حالا که یک نفر آمده و در حال خصوصی‌سازی است باید او را آزرده‌خاطر کرد؟ شما کدام تیم را در ایران سراغ دارید که ابتدای فصل دو مدیرعامل، دو سرمربی و یا دوسری بازیکن داشته باشد؟ شما فکر می‌کنید سپیدرود با تیم ششم جدول چند امتیاز اختلاف دارد فقط کافی است دو بازی ببریم.

وی در پایان در خصوص اینکه چرا سپیدرود در خانه می‌بازد اما در بیرون از خانه می‌برد و مساوی می‌کند، گفت: این اتفاقی است که خودمان هم آن را در جلسه فنی مطرح کرده‌ایم و باید در موردش به جمع‌بندی برسیم که چرا چنین اتفاقی می‌افتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز