خبرگزاری کار ایران

دست خالی جادوگر مقابل شفر

ترکیب احتمالی سپیدرود رشت مقابل استقلال

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۳۱۵

سرخپوشان گیلانی بازی پایانی نیم فصل اول را برابر استقلال تهران میزبانی می‌کنند.

به گزارش ایلنا، بازی پایانی نیم فصل اول برای سرخپوشان گیلانی برابر استقلال تهران به انجام می‌رسد و شاگردان علی کریمی این شانس را مقابل خود می‌بینند که در صورت برتری برابر آبی‌ها به سیزدهمین امتیاز فصل با هدایت علی کریمی دست پیدا کنند.

از ترکیب اصلی بازی گذشته سپیدرود مقابل نساجی مازندران، میلاد شیخ سلیمانی با دریافت کارت زرد و چهار اخطاره شدن محروم است و برابر استقلال حضور ندارد. علی عباسی و حسین کعبی آسیب دیدگی دارند و بعید است در ترکیب امروز قرار بگیرند. 

طی هفته گذشته امین منوچهری و بابک حاتمی پس از توافق با علی کریمی قراردادشان را فسخ کردند و از جمع سرخپوشان جدا شدند. میثم فردوسی پس از سپری کردن دوران نقاهت به تازگی تمرینات گروهی را آغاز کرده و شرایط ایده آلی برای مسابقه ندارد. دیگر غایب سپیدرود ابراهیمی لطفی است که حداقل سه هفته نمی‌تواند سپیدرود را همراهی کند.

حسین ابراهیمی، محمدرضا مهدوی، علیرضا عزت کرامت و کوروش ملکی هم جزو بازیکنانی هستند که با مصدومیت و تلاش کادرپزشکی سپیدرود برای این مسابقه آماده شده‌اند. ملکی طی هفته گذشته در اغلب جلسات تمرینی حضور پیدا کرده اما انتخاب اول کادرفنی برای حضور در قفس توری سپیدرود است.

علیرضا نورمحمدی، میثم تهیدست، میلاد قربان زاده و امین جوادی چهار بازیکنی هستند که به احتمال خط دفاعی سپیدرود برابر استقلال را تشکیل می‌دهند. عزت کرامت و محمدرضا مهدوی به همراه حسین ابراهیمی و یعقوب کریمی خط میانی را تکمیل می‌کنند و به احتمال زیاد محمد غلامی و پویا نزهتی دو مهاجم علی کریمی برابر شاگردان وینفرد شفر خواهند بود.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی سپیدرود مقابل استقلال به شرح زیر است:

کوروش ملکی، میثم تهیدست، علیرضا نورمحمدی، امین جوادی مقدم، میلاد قربان زاده، محمدرضا مهدوی، علیرضا عزت کرامت، حسین ابراهیمی، یعقوب کریمی، پویا نزهتی و محمد غلامی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز