خبرگزاری کار ایران

مهاجری: آذری‌ها به زنوزی افتخار کنند/ دیدن پدیده در این حال خوشایند است

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۱۸۷

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: دیدن پدیده در این شرایط مایه افتخار است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه ماشین سازی تبریز، رضا مهاجری در نشست خبری قبل از بازی مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: خوشحالم که در شهر خودم حضور دارم. انشالله سوای فوتبال و نتیجه آن یک روز خوب داشته باشیم. در پدیده سه سال کار کردیم و روزهای تلخ و شیرین بسیاری داشتیم. دیدن پدیده در این جایگاه مایه افتخار ماست و امیدوارم این روند برای تیم ادامه داشته باشد. زحمت های بسیاری برای این تیم کشیده شده و حاصل این زحمت ها را آقای گل محمدی، مدیریت و بازیکنان در حال به ثمر رساندن هستند. امیدوارم که مردم شهر مشهد بتوانند طعم یک موفقیت بزرگ را بچشند.

قهرمانی پدیده سخت ولی شدنی است

مهاجری با بیان اینکه قهرمان شدن پدیده در لیگ برتر یک مقدار سخت است ولی کاری شدنی است، اظهار داشت:  اگر انسجام و همدلی نیم فصل را داشته باشد می تواند قهرمان شود. تیم های بزرگی هستند که برای این مقام دندان تیز کرده اند. این کار البته شدنی است و می توان به آن امیدوار بود. تیم های شهرستانی چون استقلال خوزستان چنین کاری را قبلا کرده اند و پدیده هم می تواند.

نتایج پدیده مسئولین را مجاب کرد

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در ادامه خاطرنشان کرد: همه چیز مثل یک پازل می تواند در کنار هم یک تیم را به موفقیت سوق دهد. من نمی خواهم به روزهای سابق برگشته و نیمه خالی لیوان را ببینم. امسال یک مقدار شرایط مهیا است. آقای گل محمدی هم زحمات بسیاری می کشد و نتایج تیم مسئولین را مجاب کرد تا حمایت کنند. این موفقیت را نمی توان حاصل یک طیف دانست و زحمت همه تیم باعث آن شده است.

به مصدومیت ها فکر نمی کنم

وی در ادامه افزود: مصدومیت های ما به گونه ای شده که سعی می کنم دیگر به آن فکر نکنم. در مربیگری یاد گرفته ام که بر اساس داشته هایم کار کنم. فردا هم چند ۵،۶ بازیکن را نداریم. در بازی با سپاهان به ناحق ۵۰ دقیقه ۱۰ نفره بودیم. در بازی با پرسپولیس هم داور یک پنالتی محرض که همه کارشناسان به آن اعتقاد داشتند برای تیم ما نگرفت. به نظرم شجاعت داور باعث شد که پنالتی اعلام نکند. اگر پنالتی را گرفته و گل می کردیم شرایط بازی تغییر می کرد. با همین داشته ها باید مقابل پدیده یکی از سخت ترین بازی های خودمان را انجام دهیم. فردا دو سر برد برای من خواهد بود. طرف دیگر میدان پدیده ای است که من سه سال در آن کار کرده ام. بچه هایی که غنچه بودند اینک تبدیل به گل های خوشبویی در این مملکت شده اند. افتخار من مربی همین است و گذشته ای که تاریک نبوده برایم بسیار لذت بخش و ارزشمند است. تا روزی که به عنوان مربی کار می کنم هر موقع به گذشته برگشته ام بدنبال چنین روزهایی بوده ام.

۵-۶ بازیکن جذب می کنیم

مهاجری یادآور شد: قطعا روزی که من با ماشین سازی شروع کردم این تیم شرایط خوبی نداشت. خیلی سعی کردیم تفکر بچه ها را تغییر دهیم. در هفته های اخیر با وجود اینکه نتوانستیم نتایج لازم را کسب کنیم اما بازی های خوبی انجام دادیم. ۵-۶ بازیکن به تیم اضافه خواهیم کرد. تیم ما در تابستان بدنسازی هم نکرده است. باید در زمستان یک زیرساخت خوب برای تیم مان ایجاد کنیم.

رضا مهاجری با بیان اینکه آذربایجان مرد بزرگی چون زنوزی دارد که قدرت ایستادگی دارد و مقابل بسیاری از ترکش ها می ایستد، تصریح کرد: او بسیاری از هجمه ها را تحمل می کند و با هزینه های بسیار خود پشت اعتقادات خود ایستاده است. مشهد هم چنین نفراتی دارد و فرصت برای حضورشان وجود دارد. باشگاه ما تا این لحظه نیازی به مسئولین دیگر نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز