خبرگزاری کار ایران

جنگ استقلال و سپیدرود بر سر یک عدد/ آبی ها فراری از 3؛ سپیدرود به دنبال 3

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۱۳۰

استقلال و سپیدرود باید در ورزشگاه عضدی به مصاف هم بروند.

به گزارش ایلنا، استقلال در چارچوب هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر باید در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف سپیدرود رشت برود. این دیدار فردا از ساعت 15 آغاز می شود.

آبی پوشان تهرانی در این فصل با هدای وینفرد شفر دو باخت را داشته اند. یکی در هفته چهارم مقابل پارس جنوبی در جم و دیگری در هفته دهم در ورزشگاه آزادی مقابل سپاهان. آنها فصل گذشته از وقتی که شفر هدایتشان را از هفته نهم به عهده گرفت تا پایان هفته سی ام و در 22 بازی لیگ تنها دو بار باختند. یکی در هفته دهم مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و دیگری در برابر ذوب آهن در اصفهان با نتیجه 2-1. 

حالا وینفرد شفر برای اینکه رکورد فصل پیش خود در تعداد باخت با افت مواجه نشود دیگر نباید تا پایان رقابت های لیگ برتر شکست بخورد. اولین بازی پیش رو در این راه جدال با سپیدرود در رشت است. سپیدرودی که تا به اینجا دو برد مقابل تیمهای پارس جنوبی و فولاد را داشته است. یکی در هفته دوازدهم و دیگری در هفته سیزدهم که هر دو با نتیجه 1-0 بوده است.

باید دید سومین برد آنها مقابل آبی پوشان تهرانی رقم می خورد یا تیم علی کریمی در حسرت سه برده شدن باقی می ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز