خبرگزاری کار ایران

یکشنبه جذاب در نصف جهان/ شش تایی شدن سپاهان یا شکستن طلسم 1214 روزه

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۱۱۴

سپاهان در 5 رویارویی اخیر مقابل پرسپولیس برنده نشده است.

به گزارش ایلنا، تیمهای سپاهان و پرسپولیس در یکی از دو بازی باقیمانده هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر روز یکشنبه در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می روند. دیداری که می تواند تا حد زیادی تکلیف قهرمان نیم فصل اول را مشخص کند.

پرسپولیس در 5 بازی اخیر مقابل سپاهان نتایج بسیار خوبی را گرفته و هیچ شکستی را نداشته است. سرخپوشان تهرانی بعد از باخت 4-2 در بازی رفت لیگ پانزدهم دیگر هیچ وقت به حریف قدرتمند خود که دوران خوبی را هم پشت سر نمی گذاشت نباخته اند.

بازی برگشت دو تیم در لیگ پانزدهم با نتیجه مساوی 2-2 به اتمام رسید. در لیگ شانزدهم پرسپولیس با نتایج 3-1 و 2-1 به ترتیب در اصفهان و تهران سپاهان را از پیش رو برداشت. در لیگ هفدهم هم بعد از تساوی 2-2 در نقش جهان، این تیم برانکو بود که در ورزشگاه آزادی با دو گل از سد سپاهان گذشت و نشان داد راه بردن آنها را به خوبی بلد است.

حال باید دید سپاهان بازهم در بردن پرسپولیس ناکام می ماند و تعداد بازی های بدون پیروزی آنها در برابر سرخپوشان به عددشش می رسد یا اینکه اتفاق دیگری رخ خواهد داد و تیم امیر قلعه نویی با شکست پرسپولیس، بعد از 1214 روز طلسم نبردن های خود را می شکنند و سه امتیاز را مال خود می کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز