خبرگزاری کار ایران

سپاهان و قلعه؛ قهرمانی ۸ سال بعد

ژنرال بعد از 3 سال در صدر

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۰۷۰

سپاهان بعد از چند سال دوری از صدرجدول امسال با متخصص قهرمانی در لیگ برتر به مسابقات آمده تا بار دیگر به این عنوان دست پیدا کند

به گزارش ایلنا،سپاهان بعد از چند سال دوری از صدرجدول امسال با متخصص قهرمانی در لیگ برتر به مسابقات آمده تا بار دیگر به این عنوان دست پیدا کرده و بتواند در تعداد کسب جام دست‌نیافتنی شود.

امیر قلعه‌نویی پرافتخارترین مربی لیگ برتر است و برای اینکه از دیگر رقبای سرشناسش سبقت بگیرد به یک جام قهرمانی دیگر نیاز دارد. او و سپاهان با اهداف مشترکی امسال به هم پیوستند و همین موضوع باعث شد تا طلایی های نصف جهان بعد از بیش از سه سال بتوانند باردیگر حضور در صدر جدول را تجربه کنند.

آخرین صدرنشینی سپاهان

سپاهان در سه دوره گذشته لیگ و در دوره‌های هفدهم و شانزدهم و پانزدهم روزهای خوبی را سپری نکرد و به عنوان پرافتخارترین تیم فوتبال ایران افتخاری را کسب نکرد. با این حال آخرین صدرنشینی این تیم بعد از پایان هفته سیزدهم لیگ برتر و برد برابر پدیده که در لیگ هجدهم رقم خورد، صدرنشینی را بعد از سه سال تجربه کردو اگر این تیم برابر پرسپولیس در نقش جهان برنده شود این صدرنشینی یک هفته دیگر تداوم خواهد داشت. آخرین بازی که پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر شد لیگ پانزدهم بود که این تیم در هفته سوم به دست آورد.

صدر با طعم شکست برانکو

سپاهان در لیگ پانزدهم و در هفته سوم به صدرجدول رسید و جالب است که این اتفاق بعد از برد پرگل 4 بر 2 برابر پرسپولیس رقم خورد. در هفته سوم لیگ پانزدهم سپاهان با هدایت حسین فرکی پرسپولیس را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد و به صدر جدول رده بندی رسید. سپاهان با فرکی سه هفته و تا پایان هفته پنجم صدرنشین بود و سپس صدرنشینی را از دست داده و در  نیمه‌های راه جایش را به ایگور استیماچ داد.

آخرین صدرنشینی ژنرال

امیر قلعه‌نویی نیز بعد از دوسال توانست حضور در صدر جدول را تجربه کند. او آخرین بار با تراکتورسازی و در هفته ششم لیگ برتر بعد از برد دو بر یک برابر ذوب آهن به صدر جدول رسید اما تنها دو هفته در صدر بود و از هفته هشتم دوباره صدر را از دست داد.

خاطره قهرمانی‌های امیر و سپاهان

امیر  قلعه‌نویی آخرین بار و در پایان لیگ دوازدهم همراه با استقلال به مقام قهرمانی در لیگ برتر رسید و اکنون نزدیک به شش سال است که رنگ قهرمانی را ندیده است.

سپاهان نیز آخرین بار و در لیگ یازدهم و به همراه زلاتکو کرانچار به عنوان قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا کرد. حالا امیر قلعه‌نویی بعد از شش و سپاهان بعد از هفت سال می‌خواهند قهرمانی در لیگ برتر را با هم تجربه کنند. ژنرال و طلایی‌های نصف جهان در لیگ دهم همراه هم قهرمان شدند و حالا این دو بعد از 18 سال می‌توانند بار دیگر به این عنوان مهم برسند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز