خبرگزاری کار ایران

اولیور کان در آستانه بازگشت به بایرن مونیخ

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۹۷۰

کارل هاینس رومنیگه، مدیر بایرن مونیخ درباره برنامه‌های آینده‌اش توضیحی نداده است. او البته گفته که پیش از آنکه تصمیم بگیرد پس از 2019 هم در باشگاه بماند یا نه، باید با حلقه‌ای نزدیک از همکاران، خانواده و دوستانش صحبت کند.

به گزارش ایلنا، رومنیگه گفته است: «من می‌دانم که هیات مدیره می‌خواهد قراردادم را برای دو سال دیگر تمدید کنم اما اول باید با همسرم در این باره صحبت کنم. من به او قول داده‌ام زمانی می‌رسد که وقت بیشتری را صرف خانواده‌ام خواهم کرد. من پنج فرزند و سه نوه دارم.»

رومنیگه 63ساله تا سال بعد با بایرن قرارداد دارد اما مدیران بایرن بارها گفته‌اند که می‌خواهند قراردادی دوساله به او پیشنهاد بدهند. با این حال در روزهای گذشته، این شایعه در آلمان مطرح شده که اولیور کان، دروازه‌بان سابق بایرن به این تیم بازخواهد گشت و جای رومنیگه را خواهد گرفت.

رومنیگه می‌گوید: «به نظرم اولیور فرد بسیار جالبی است. او همه چیزهایی که ما به دنبالش هستیم را دارد. او بازیکنی بزرگ بوده است و در دانشگاه هم اقتصاد خوانده است اما پیش از هر چیز، او باید آمادگی خودش را برای حضور در این پست اعلام کند.»

اولی هوینس، رییس بایرن هم گفته است: «اولیور کان فردی است که در هنگام پایان قرارداد کارل هاینس می‌توانیم به او فکر کنیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز