خبرگزاری کار ایران

انصاریفرد – کارنکا و ناتینگهام فارست؛ همه چیز تحت فشار

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۹۶۶

کریم انصاری‌فرد خیلی دیر به ناتینگهام فارست پیوست و در بازی‌های اخیر این تیم تنها دقایقی کوتاه به میدان می‌رود. در این میان آیتور کارانکا، سرمربی اسپانیایی فارست بارها به توانایی‌های کریم تاکید کرده و البته گفته این مهاجم ایرانی می‌دانسته باید این شرایط سخت را تحمل کند.

به گزارش ایلنا، انصاری‌فرد در بازی‌های اخیر در وقت‌های تلف‌شده یا لحظات پایانی مسابقه به میدان رفته، اما این هفته در همان دو دقیقه بازی مقابل ایپسوویچ‌تاون موقعیت فوق‌العاده‌ای را از دست داد تا برخی کارشناسان انگلیسی درباره او و شرایط خط حمله فارست قضاوت کنند.

البته برخی سایت‌ها و کارشناسان انگلیسی هم معتقدند کارانکا تا الان فرصتی به این مهاجم ایرانی نداده و باید بیشتر به انصاری‌فرد بازی دهد وگرنه کریم در این باشگاه تلف خواهد شد.

پل تایلور، مفسر فوتبال انگلیس در سایت ناتینگهام پست نوشت: «ما فقط برای دقایقی کوتاه شاهد حضور کریم انصاری‌فرد در بازی‌های اخیر تیم ناتینگهام فارست بودیم، به این خاطر واقعا هنوز نمی‌دانیم او چه کاری می‌تواند انجام دهد. انصاری‌فرد فرصت بسیار خوب گلزنی را در بازی شنبه شب گذشته برابر ایپسوویچ از دست داد اما اطمینان دارم او دوباره فرصت بازی و چنین فرصت‌هایی را خواهد یافت.»

همچنین سایت انگلیسی vitalfootball درباره شرایط انصاری‌فرد در ناتینگهام نوشت: «آیتور کارانکا از زمانی که کریم انصاری‌فرد را خریده رفتار جالبی نداشته و در چهار دیدار تنها 10 دقیقه به این بازیکن میدان داده است. به نوشته این سایت، اینگونه رفتار کردن سرمربی آسیب‌زا است. او حداقل باید سعی کند در یک دیدار به انصاری‌فرد فرصت حضور کامل را در زمین بدهد. کریم بازیکنی است که در کشورهای مختلف بازی کرده و به‌خوبی می‌تواند خودش را با اینجا وفق دهد.»

این سایت همچنین نوشت با پیوستن احتمالی بازیکن کلیدی ناتینگهام فارست به یک تیم لیگ برتری انگلیس، کریم انصاری‌فرد و داریل مورفی نقش مهم‌تری در این تیم خواهند یافت.

مفسر این سایت سپس با اشاره به انتقال احتمال جول لولی، یکی از مهاجمان فعلی ناتینگهام فارست به یک تیم لیگ برتری انگلیس در ماه آینده میلادی گفت: «اگر جای مدیران باشگاه ناتینگهام فارست بودم یک مهاجم دیگر در ماه ژانویه هم جذب می‌کردم؛ بازیکنی که روند گلزنی را تضمین کند. به نظرم کریم انصاری‌فرد و داریل مورفی در ادامه فصل چمپیونشیپ نقش مهمی را بازی خواهند کرد.»

از سوی دیگر کنی برنز، بازیکن اسبق باشگاه ناتینگهام فارست و کارشناس فوتبال انگلیس در«ناتینگهام پست» به تمجید از عملکرد جو لولی و لوییس گرابان پرداخت و آنها را کلید اصلی ناتینگهام در کسب پیروزی و امتیاز‌های بیشتر دانست. وی در ادامه مدعی شد این بازیکنان به‌دلیل سن بالا نمی‌توانند مهره خوبی در چندین سال برای باشگاه باشند و ناتینگهام باید به‌دنبال جانشین بگردد.

برنز در خصوص عملکرد داریل مورفی و کریم انصاری‌فرد هم گفت: «مورفی هر موقع بازی کرده فوق‌العاده ظاهر شده ولی ما چند دقیقه از عملکرد انصاری‌فرد دیدیم و هنوز کار خاصی این مهاجم انجام نداده است. کریم یک موقعیت بسیار خوب را در آغاز هفته مقابل ایپسوویچ‌تاون از دست داد ولی مطمئنم او موقعیت‌ها و شانس‌ دیگری دارد.» برنز همچنین گفت: «اگر من جای مربی و جای کارانکا بودم به‌دنبال یک مهاجم دیگر در ژانویه می‌گشتم؛ مهاجمی که بتواند گلزنی را در تیمش ضمانت کند، زیرا اگر گرابان مصدوم شود مشکل بزرگی برای ناتینگهام ایجاد خواهد شد.» با وجود اینکه جو لولی 26ساله شاید در ژانویه به تیم دیگری برود، انصاری‌فرد رقبای دیگری در خط حمله فارست دارد. فعلا مهم‌ترین رقیب انصاری‌فرد، لوییس گرابان است که در 19 بازی 14 گل زده. آمار هم نشان می‌دهد کارانکا هر زمانی که گرابان را تعویض کرده، کریم را به زمین فرستاده؛ هفته شانزدهم مقابل شفیلدیونایتد و از دقیقه 4+90، هفته هجدهم مقابل هال‌سیتی از دقیقه 86، هفته نوزدهم مقابل استون‌ویلا از دقیقه 1+90 و هفته بیستم برابر ایپسوویچ‌تاون از دقیقه 88. از وقتی کریم پیراهن ‌فارست را پوشیده، گرابان در 5 بازی 6 گل زده و نشان داده رقیب سرسختی برای انصاری‌فرد است. باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا کارانکا فرصت بیشتری در اختیار انصاری‌فرد قرار می‌دهد یا همچنان در دقایقی کوتاه از مهاجم تیم ملی ایران استفاده می‌کند؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز