خبرگزاری کار ایران

ادعای عجیب؛ مدافع سرخ‌ها با پای شکسته به میدان می‌رود!

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۹۵۷

کریس اسمالینگ مدافع منچستریونایتد با اینکه از ناحیه پا دچار شکستگی شده می‌خواهد روز چهارشنبه به مصاف آرسنال برود.

به گزارش ایلنا، کریس اسمالینگ مدافع مقتدر منچستریونایتد که با مصدومیتی بسیار جدی یعنی شکستگی پا روبه‌رو است در حال تلاش و مبارزه است تا خود را به بازی روز چهارشنبه یونایتد مقابل آرسنال برساند و مقابل توپچی‌ها به میدان برود. اسمالینگ شنبه در جریان تساوی 2-2 یونایتد و ساوتهمپتون روی نیمکت نشسته بود و پزشکان به او توصیه کرده بودند بازی نکند. 

پای چپ اسمالینگ در جریان پیروزی یونایتد مقابل یانگ‌بویز در رقابت‌های چمپیونزلیگ دچار شکستگی شده است. اسمالینگ 29 ساله با وجود اینکه پزشکان به او توصیه کرده‌اند فعلاً از بازی کردن خودداری کند ولی او به شدت مشتاق رویارویی با آرسنال بوده و با توجه به اینکه ژوزه مورینیو در خط دفاعی با بحران مواجه است قصد دارد در آن دیدار بزرگ در اولدترافورد به میدان برود. یکی از استخوان‌های بیرونی پای چپ اسمالینگ دچار شکستگی مویی شده و اسمالینگ از زمان دچار شدن به این مصدومیت، در جریان دیدار یونایتد با یانگ‌بویز، دوران درمان را با جدیت پشت سر می‌گذارد.

مورینیو در بازی مقابل ساوتهمپتون به دلیل نبود اسمالینگ مجبور شد در کنار فیل جونز از اسکات مک‌تومینای و نمانیتا ماتیچ استفاده کند ولی جونز هم بعد از آن بازی مورد معاینه پزشکان قرار گرفته و ممکن است به دلیل مصدومیت در بازی مقابل ساوتهمپتون نتواند مقابل آرسنال بازی کند. پزشکان به اسمالینگ گفته‌اند استراحت کرده و از پایش استفاده نکند ولی او می‌داند تیمش و سرمربی‌اش ژوزه مورینیو این روزها تا چه حد تحت فشار هستند و برای همین قصد دارد هر طور شده مقابل آرسنال با پیراهن شیاطین سرخ به میدان برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز