خبرگزاری کار ایران

تازه ترین صحبت های کریم انصاری فرد درباره تیم جدیدش

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۸۱۰

کریم انصاری فرد درباره بازی در لباس ناتینگهام فارست صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سایت تاتینگهام پست مصاحبه‌ای از کریم انصاری‌فرد منتشر کردهاست: خرید جدید ناتینگهام فارست تحت‌تاثیر شور این تیم و هوادارانش قرار دارد. او مشتاق بازی در سیتی‌گراند با حضور هواداران ناتینگهام فارست است.

این رسانه انگلیسی سپس به نقل از کریم انصاری‌فرد نوشت: هواداران از نحوه بازی ناتینگهام فارست خوشحال هستند و می‌خواهند این روند را با در ادامه دهند تا پیشرفت کنیم. به ما کمک می‌کنند و به آنها نیاز داریم. همچنان نیازمند حمایت‌های هواداران هستیم و تمام بازیکنان صددرصد تلاش می‌کنند تا آنها خوشحال شوند و به اهداف‌مان برسیم. ناتینگهام فارست هواداران فوق‌العاده‌ای دارد که در طول یک بازی مورد حمایت قرار می‌گیرد. آنها واقعا پشتیبان ما هستند. مردم اینجا پرشور هستند و باعث می‌شوند تا ما بهتر بازی کنیم. باید بهترین بازی را انجام دهیم تا هواداران خوشحال شوند. این مهم‌ترین مسئله است.

انصاری‌فرد ادامه داد: پیروزی در خانه و کسب 3 امتیاز خیلی مهم است. اتفاقی که هواداران را خوشحال می‌کند و مهم است. باید از اتمسفر بازی‌های خانگی استفاده کنیم تا نسبت به حریفان برتری داشته باشیم.

مهاجم تیم ناتینگهام فارست درباره تفاوت لیگ‌های اسپانیا و یونان با انگلیس که پیش از این بازی کرده است گفت: لیگ‌ها متفاوت هستند و مقایسه این لیگ‌ها با یکدیگر سخت است. لیگ فوتبال انگلیس واقعا سخت است و زمان کوتاهی برای بازیابی وجود دارد. هر هفته 2 بازی انجام دهیم و هر کدام از آنها یک مبارزه سخت است. این شرایط را دوست دارم و برای نمونه در سوپر لیگ یونان بازی‌های طور دیگری بود. همیشه یک بازی در طول هفته داشتیم. گاهی هم بازی‌های لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا را انجام می‌دادیم. در انگلیس طور دیگری است و میان بازی‌ها فاصله کمی وجود دارد. این لیگ واقعا رقابتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز