خبرگزاری کار ایران

خود ما شرایط خوبی نداریم نگران پیکان باشیم

شیری :بازی با پیکان مرگ و زندگی نیست ولی حیاتی است

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۷۹۰

پنجشنبه هفته جاری دو تیم پیکان و نساجی قائمشهر در دیداری حساس به مصاف هم می‌‌روند که بازنده میدان با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد.

به گزارش ایلنا،پنجشنبه هفته جاری دو تیم پیکان و نساجی قائمشهر در دیداری حساس به مصاف هم می‌‌روند که بازنده میدان با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد. پیکانی‌ها پنج بازی پیاپی را واگذار کرده‌اند که به دنبال فرار از بحران هستند و نساجی‌ها نیز خطر سقوط را احساس می‌کنند که نمی‌خواهند دست خالی زمین را ترک کنند. در این رابطه گفتگویحامد شیری کاپیتان تیم نساجی را بخوانید.

ظاهرا مصدومیتت جدی است؟

مصدومیت من به خاطر سفت بودن چمن مصنوعی و فشار بیش از حد زمین بود که باعث شد مجبور شوم فتخ عمل کنم.

پس با این اوصاف دو ماهی باید استراحت کنی؟

تقریبا همین مدت باید استراحت کنم که با توجه به تعطیلات نیم فصل تنها همین بازی با پیکان را از دست می‌دهم و از نیم فصل دوم می‌توانم به میدان بروم.

چمن مصنوعی به خود شما هم ضرر می‌زند؟

ما به خاطر بازی جام حذفی مجبور بودیم دو هفته‌ای در چمن مصنوعی تمرین کنیم که همین دو هفته تمرین باعث شد من دچار مصدومیت شوم. البته نفرات دیگر هم تا حدودی مشکلات خودشان را دارند که امیدوارم آنها مصدوم نشوند و بتوانند با چمن مصنوعی کنار بیایند تا فصل تمام شود.

شرایط پیکان هم اصلا خوب نیست و احتمال دارد اگر این بازی را ببازد، مجید جلالی برکنار شود؟

من بازیکن نساجی هستم و درست نیست که در مورد بازی حریف حرف بزنم. شرایط خود ما هم در جدول خوب نیست و باید امتیاز بگیریم. ما در چند بازی اخیر بدشانسی زیاد داشتیم که نتوانستیم امتیازات لازم را بگیریم. در بازی با نفت، ذوب‌آهن و سپیدرود می‌توانستیم پیروز میدان شویم اما در عین ناباوری این اتفاق رخ نداد و به خواسته‌مان نرسیدیم.

اگر پیکان را ببرید اوضاع تیم خیلی بهتر می‌شود؟

باید امتیاز بگیریم چون امتیازات تیم ما بسیار نزدیک است و اگر کوچکترین لغزشی کنیم همین جایگاه فعلی‌مان را از دست خواهیم داد. در نیم فصل دوم تیم‌ها به سختی امتیاز می‌دهند که هر تیمی نیم‌فصل اول بتواند خودش را جمع و جور کند، نیم‌فصل دوم مشکلاتش کمتر خواهد شد.

نساجی از داوری‌ها نیز خیلی انتقاد می‌کند؟

متاسفانه داوری‌ها خیلی به ضرر نساجی بوده و اگر یکی‌، دو تا بود کسی اعتراضی نمی‌کرد اما چون خیلی زیاد شده صدای همه را درآورده است. هواداران ما از سلسله اشتباهات داوری‌ها ناراحت هستند وگرنه اول فصل دیدید که هیچ هوادار و بازیکنی به نحوه داوری‌ها اعتراضی نکرد و حتی تشویق هم کردند.

قبول داری هواداران مثل همیشه از تیم حمایت نمی‌کنند؟

تا الان کم نگذاشته‌اند و حمایت کرده‌اند. طبیعی است که تیم وقتی چند بازی پشت سر هم را پیروز نشود، هواداران کمی دلسرد می‌شوند اما با این حال هواداران نساجی نسبت به خیلی از تیم‌ها هنوز هم پشت تیمشان هستند و حمایت می‌کنند. شما به دیگر تیم‌ها نگاه کنید و ببینید که با اولین باخت به تیم اعتراض می‌کنند اما در تیم ما این اتفاق رخ نداده و پشت تیم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز