خبرگزاری کار ایران

برانکو: مشکلات داوری از حد و مرز خود گذشته‌ است/ مسی و رونالدو طاقت دیدن توپ طلای مودریچ را نداشتند

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۷۰۵

سرمربی پرسپولیس در مورد مسائل داوری، بازی با سپاهان و شرایط تیمش صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در خصوص دیدار با ذوب آهن اظهار داشت: برد خیلی مهمی بدست آوردیم، همه بردها مهم است و با همین بردها اعتماد به نفس یک تیم افزایش پیدا می‌کند. ذوب‌آهن تیم خیلی خوبی است که به جایگاهش ربطی ندارد و تیم خوبی هستند. مطمئنم که منصوریان در دوره‌ای که پیش‌رو دارد تیم را بالا می‌آورد. در بازی دیروز هم میزان پیشرفت‌شان مشخص بود. ذوب‌آهن همیشه برای ما حریف سر سختی بوده است. قبل از داربی با سپاهان برد بسیار مهمی بود. واضح است که بازیکنان مقداری خستگی دارند.

 

وی با اشاره به فشردگی برنامه بازی‌های این تیم افزود: به بازیکنانم تبریک می‌گویم. آن‌ها هر 5-4 روز یک بازی برگزار کرده‌اند. بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا 4 بازی کرده ایم که 3 بازی را با برد و یک بازی را با تساوی پشت سر گذاشتیم. این خیلی سخت است. بازیکنان از لحاظ فیزیکی و ذهنی تخلیه شده بودند. دو بازی دیگر تا پایان نیم فصل داریم.

 

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا بازی با سپاهان را اصلی‌ترین دربی این فصل تیمش می‌داند یا نه، گفت: نمی‌توان گفت این اصلی‌ترین بازی ماست ولی داربی بزرگی خواهد بود. بازی با استقلال بزرگ‌ترین داربی ما است. با تراکتورسازی هم بازی می‌کنیم و سومین داربی هم بازی برابر سپاهان است. قطعا بازی بسیار مهمی است اما بعد از این بازی 16 بازی دیگر خواهیم داشت.

سرمربی پرسپولیس در خصوص صحبت‌هایش مبنی بر وجود اراده ای برای قهرمان نشدن پرسپولیس، گفت: من تمام اتفاقاتی را که می‌افتد می‌بینیم که کار را به حداکثر سختی می‌رسانند که ما قهرمان نشویم. از مسئله داوری گرفته تا اجبار ما به بازی در تاریخ فیفادی از این قبیل اقدامات است. ما از اینکه هر 5-4 روز یک‌بار بازی کنیم ناراحت نیستیم. به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا و فینال این مسابقات این شرایط پیش آمده و این مشکل ما است اما واقعیت این است که در شرایط سخت‌تر از تیم‌های دیگر برایمان بازی می‌گذارند.

برانکو در مورد شکایت باشگاه از داوران لیگ برتر و اینکه آیا موافق چنین اقدامی هست یا نه هم گفت: من موافق این شکایت هستم چون اشتباهات و مشکلاتی که وجود دارد از حد و مرزها گذشته‌اند. ما فقط احترام و بازی جوانمردانه می‌خواهیم. از کسی کمکی نمی‌خواهیم اما می‌بینید که با ما چه کار می‌کنند.

برانکو در واکنش به بردن توپ طلا توسط مودریچ که سابقه کار زیر نظر او را دارد هم عنوان کدر: خیلی خوشحالم و افتخار می‌کنم که به عنوان مربی سابقش در بخشی از زندگی ورزش‌اش تاثیر گذار بوده‌ام. به عنوان یک کروات خیلی خوشحال هستم و افتخار می‌کنم. این برای فوتبال خیلی مهم است که این‌چنین بازیکنانی چنین عناوینی به دست می‌آوردند. عناوینی که نه اینیستا و نه ژاوی که یک زمانی می‌توانستند برنده توپ طلا باشند اما به آن نرسیدند. از همه مهم‌تر این است که در 3 جایزه برترین‌ها مودریچ کاندید بوده است. چیزی که برای بازیکنان مهم است کار و تلاش زیاد و یک زندگی 24 ساعته با فوتبال است. مودریچ در سی و دو سالگی به توپ طلا رسید. بدون تبلیغات و فقط با تلاشی که در زمین انجام داده است. بالاتر از رونالدو و مسی. آن‌ها طاقت این را نداشتند که ببینند یکی به جز خودشان این عنوان را به دست آورده است. انگار فوتبال دنیا دور آن‌ها می‌چرخد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بشار رسن که بهترین بازیکن عراق شده است هم گفت: از این مسئله به خودم افتخار می‌کنم که بازیکنانم بهترین فوتبالیست‌ها می‌شوند. لوکا مودریچ در دنیا، بشار رسن در عراق، سید جلال در ایران در ایران و علیرضا بیرانوند در آسیا بهترین بازیکنان می‌شوند‌. این افتخار بزرگی برای من است که با آنها کار می‌کنم.

وی در مورد اینکه آیا در نیم فصل تعطیلات دارند، گفت: بله تعطیلات به اندازه کافی داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز