خبرگزاری کار ایران

حمله شدید توتی به کمک داور ویدئویی بازی با اینتر:

جنجال در پایتخت؛ چطور صحنه پنالتی را ندیدید؟ آیا بازی دیگری را تماشا می‌کردید؟

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۴۵۸

لوچیانو اسپالتی از عملکرد جیان‌لوکا روکی، داور دیدار رم و اینتر دفاع کرده است. این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید اما فرانچسکو توتی گفته که داوری مسابقه شرم‌آور بوده است. اینتر دو بار از رم پیش افتاد اما رم هر دو بار کار را به تساوی کشاند.

به گزارش ایلنا، در نیمه اول، روی برخورد دانیلو دی‌آمبروزیو با نیکولا زانیولو، داور تصمیم گرفت پنالتی اعلام نکند.  توتی، اسطوره رم گفت که در آن صحنه باید از VAR استفاده می‌شد: «همه آن را دیدند و نیازی نیست که توضیح بدهم. من می‌خواهم بدانم، همه ما می‌خواهیم بدانیم، آنهایی که در کیوسک VAR هستند چطور این خطا را ندیدند. ما آن را روی صفحه‌ای بسیار کوچک‌تر دیدیم. این مایه شرمساری است. چرا شما با آنها تماس نمی‌گیرید و از آنها نمی‌پرسید که چطور آن را ندیدند؟ VAR دقیقا برای همین صحنه‌ها است. روکی شاید صحنه را دیده باشد و شاید هم نه اما مساله این نیست. افراد VAR باید آن را می‌دیدند. فابری شاید بازی دیگری را در نمایشگر خود تماشا می‌کرده ‌است! ما نمی‌توانیم به این ترتیب ادامه بدهیم. جلساتی برگزار می‌شوند و ما اینجا و آنجا می‌رویم تا درباره نحوه استفاده از VAR بحث کنیم، اینکه چه زمانی و چطور از آن استفاده شود، آن‌وقت در چنین صحنه‌ای از VAR استفاده نمی‌کنند؟ مساله این نیست که چون رم است این کار را نکردند. این اتفاق برای هر باشگاهی ممکن است روی بدهد. یک نفر باید با فابری تماس بگیرد و بپرسد: داشتی به چه چیزی نگاه می‌کردی؟ شوخی و خنده خوب است اما این قضیه جدی است. ما به دنبال بهانه گرفتن نیستیم اما این صحنه‌ها کل بازی را تغییر می‌دهند. ما باید از حریف پیش می‌افتادیم، ولی لحظاتی بعد اینتر گل زد. روند بازی به‌کلی عوض شد و این می‌تواند کل فصل را عوض کند.»

اسپالتی که در ادامه مسابقه به دلیل اعتراض شدید به داور اخراج شد، گفت داور عملکرد خوبی داشته است: «به ما گفتند که اگر صحنه‌ای 50-50 باشد، آن را بازبینی خواهیم کرد. آن‌وقت افراد شکایت می‌کنند که تعداد این صحنه‌ها خیلی زیاد شده و روند بازی زیاد متوقف می‌شود. به نظرم روکی تصمیمات خوب زیادی گرفت، از جمله تصمیمش در زمینه اخراج من. من در کنار میدان واکنشی بیش از حد نشان دادم. تیم من ضدحمله جالبی را آغاز کرده بود ولی او آن را متوقف کرد و من هم کنترل روی اعصابم را از دست دادم. اخراج من درست بود.» تساوی اینتر به این معناست که آنها در حالی جمعه در دربی ایتالیا به مصاف یوونتوس می‌روند که 11 امتیاز کمتر از این تیم دارند.

رم هم هفتم است و فشار بر اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو، مربی تیم رو به افزایش است. همچنین، زمانی که اسپالتی می‌خواست به مرکز رسانه‌ای بیاید، این خبر را به توتی دادند و او گفت: «حالا که اینطور است، شب خوش!» و محل را ترک کرد.

زمانی که اسپالتی رسید، گفت که می‌خواهد چند مساله را شفاف بیان کند: «شما رسانه‌ها باید دست از گفتن این دو مورد خلاف واقعیت بردارید: اینکه من توتی را مجبور به بازنشستگی کردم و اینکه من او را از مرکز تمرین تریگوریا بیرون کردم. این دو صحت ندارند. باشگاه یک فصل پیش‌تر می‌دانست که توتی قرار است بازنشسته شود و من هیچ کاری به این موضوع نداشتم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز