خبرگزاری کار ایران

آذری: بازی خوب و شرافتمندانه را پشت سر گذاشتیم / صدا و سیما نامه عذرخواهی فرستاد

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۴۱۸

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: در پنج سال گذشته همیشه ذوب‌آهن در انتهای فصل شرایط بسیار خوبی داشته و به شما قول می‌دهم که امسال هم تکرار می‌شود.

به گزارش ایلنا، سعید آذری درباره جایگاه غیر قابل ذوب‌آهن در جدول لیگ برتر گفت: برای شما باورکردنی نیست، برای من که از سال 83 با این تیم هستم و روزهای خوب و بدی را با ذوب‌آهن تجربه کردم عادی است. در پنج سال گذشته همیشه ذوب‌آهن در انتهای فصل شرایط بسیار خوبی داشته و به شما قول می‌دهم که امسال هم تکرار می‌شود. درست است که شان ما در اینجای جدول نیست اما شرایط اینطور ایجاب می‌کند و ما را مجبور کرده است اینجای جدول باشیم.

وی در خصوص جدال با پرسپولیس تهران گفت: عالی بود و بازیکنان تلاش ویژه‌ای انجام دادند و بچه‌های پرسپولیس هم خوب بودند و با یک گل پیروز شدند. علی‌رغم اینکه از روی کرنر و اشتباه ما به گل رسیدند اما بازی خوب و شرافتمندانه را پشت سر گذاشتیم و به آقای برانکو و هوادارانشان تبریک می‌گویم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره حل مشکلاتشان با صدا و سیما نیز گفت: ما با آن‌ها آشتی نکردیم. نامه عذرخواهی فرستادند و ما هم دوربین‌ها را راه دادیم.

آذری در رابطه با مشکلات داوری هم گفت: دیگر نمی‌خواهم حرف بزنم. آنقدر جریمه داوری دادم پول‌هایم تمام شد و در رابطه با مسائل داوری سخنی نمی‌گویم. ماهی 6،7 میلیون حقوق می‌گیرم و همه را باید به کمیته داوران بدهم.

او در انتها درباره قانون بازنشستگی گفت: من نظری ندارم و قوانین مملکت معلوم و وضعیت فدراسیون فوتبال هم مشخص است. من موافق اعمال این قانون در کلیه سطوح مدیریتی کشور هستم و جوان‌ها بایند بیایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز