خبرگزاری کار ایران

گرشاسبی: اگر فردی معرفی شود مسئولیتم تحویل خواهم داد/ نیاز باشد تیم را بازهم تقویت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۳۹۶

مدیرعامل پرسپولیس به تشریح وضعیت این باشگاه پرداخت.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا گرشاسبی بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل ذوب آهن گفت: خوشحالیم که 3 امتیاز دیگر را به دست آوردیم. با توجه به اینکه تعداد زیادی مصدوم داریم و عضلات بازیکنان ما خسته است، بازی سختی بود.

وی ادامه داد: امیدوارم این چند بازی آخر هم تمام شود و این محرومیت از سر پرسپولیس عبور کند و بازیکنان جدید اضافه شود نشست‌هایی با برانکو داشتیم که اگر تیم نیاز به تقویت دارد بازیکنان جدید را جذب کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره تکلیف ادامه حضورش با توجه به بحث بازنشسته‌ها گفت: من نباید در این خصوص جواب بدهم؛ من قول دادم بار را زمین نیندازم؛ تصمیم نهایی با وزارت ورزش است. اگر فردی معرفی شود تحویل خواهم داد در غیر این صورت در خدمت هواداران خواهم بود.

گرشاسبی در پاسخ به این سوال که مهلت مجلس و سازمان بازرسی برای اتمام کار بازنشسته‌ها به پایان رسیده است، اما کسی نرفته است گفت: من نمی‌توانم جوابی بدهم؛ مقامات بالاتر باید جواب دهند. هر تصمیمی که بگیرند در خدمت عزیزان خواهم بود.

وی درباره برنامه‌های پرسپولیس و اسامی که برای پیوستن به این تیم در نقل و انتقالات مطرح می‌شود گفت: هیچ کدام واقعیت ندارد، تمام اینها شایعه است. بعد از نیم فصل با برانکو به جمع‌بندی می‌رسیم؛ اکنون نه اخلاقی است و نه حرفه‌ای که اسم بازیکنی را مطرح کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز