خبرگزاری کار ایران

سفر فتحی به دوبی برای مذاکره با تیام؛ خبری در راه است؟

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۱۵۶

سرپرست استقلال برای مذاکره با مهاجم سابق این تیم راهی دوبی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال شب گذشته سفری به دوبی داشت و این سفر در حالی انجام شد که دلیل آن عنوان نشده بود و علامت سوال بزرگی برای رسانه‌ها و هواداران این باشگاه ایجاد شد.

در همین راستا خبر رسید که سفر فتحی به دوبی برای مذاکره با تیام و مدیر برنامه‌های این بازیکن است و امید زیادی می‌رود که با توافق همراه شود.

تیام مبلغ 200 هزار دلار از استقلال طلب دارد و قرار است پرونده آن را در فیفا به جریان بیاندازد و به احتمال زیاد مذاکره فتحی با وی پیرامون این موضوع خواهد بود تا در صورت امکان از مهاجم سنگالی وقت بیشتری بگیرد ولی شنیده‌های تایید نشده‌ای هم از مذاکره با وی برای بازگشت به استقلال خبر می‌دهد.

استقلال در حال حاضر مشکلات مالی دارد و پرداخت طلب تیام در توانش نیست ولی وقتی بحث بازگشت مطرح باشد قضیه فرق می‌کند و بودجه نقل و انتقالاتی استقلال که بخش زیادی از آن خرج جذب یک مهاجم خواهد شد به تیام داده می‌شود.

تیام یک نیم فصل در استقلال بازی کرد و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و محبوبیت زیادی میان هواداران این تیم بدست آورده و بازگشت او خبر خوشحال کننده‌ای برای آنها خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز