خبرگزاری کار ایران

اصغر حاجیلو در خصوص آخرین وضعیت آّبی‌ها پاسخ می‌دهد؛

از کمیته فنی تا وضعیت نقل و انتقالاتی و ماجرای گرو و نیومایر در استقلال

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۱۱۱

اصغر حاجیلو سرپرست باشگاه استقلال بازی با پدیده را یکی از سخت‌ترین بازی‌ تیم در نیم‌فصل اول دانست اما پیش‌بینی کرد که استقلالی‌ها در این بازی پیروز خواهند شد.

به گزارش ایلنا،اصغر حاجیلو سرپرست باشگاه استقلال بازی با پدیده را یکی از سخت‌ترین بازی‌ تیم در نیم‌فصل اول دانست اما پیش‌بینی کرد که استقلالی‌ها در این بازی پیروز خواهند شد.

با سرپرست آبی‌ها درخصوص دو پیروزی اخیر، شرایط خارجی‌ها در تیم، لیست ورودی و خروجی و همچنین مبحث کمیته فنی و نقش آن در تیم همکلام شدیم.

شرایط استقلال چطور است؟

استقلال دو برد خیلی خوب را به دست آورد. این دو برد خیلی به استقلال کمک می‌کند تا بتواند از لحاظ روحی و روانی در بهترین شرایط قرار بگیرد. البته ما دو بازی دیگر تا پایان نیم‌فصل در پیش داریم که باید از این دو بازی شش امتیاز کسب کنیم.

یکی از این دو بازی مقابل پدیده خواهد بود. چه نظری در این باره دارید؟

پدیده یک تیم تمرین‌شده است. آنها از لحاظ هماهنگی و تیمی در بهترین شرایط قرار دارند. باور آنها در تیم‌شان این است که باید همه را ببرند. شما دیدید در همین بازی مقابل سپاهان تا دقیقه آخر برای کسب امتیاز جنگیدند اما به هر حال ما محکوم به برد هستیم و باید این سه امتیاز را کسب کنیم و بچه‌های تیم‌مان این موضوع را به خوبی می‌فهمند.

تبریزی مهاجم تیم‌تان دو بازی است که به میدان نمی‌رود.

این موضوع را باید از آقای شفر بپرسید. ایشان بهتر می‌تواند در این مورد توضیح بدهد.

از وضعیت گرو و نیومایر راضی هستید؟

گرو و نیومایر انگیزه خیلی خوبی را بعد از این دو برد ما به دست آوردند. آنها دیر به تیم اضافه شدند و نیاز به زمان دارند تا خودشان را در تیم پیدا کنند. از لحاظ روحی کمی در فشار هستند و همین موضوع آنها را اذیت می‌کند. مطمئن باشید در ادامه راه شرایط‌شان بهتر خواهد شد.

آیا قرار است در نیم‌فصل جدا شوند.

آنها آمده‌اند که بمانند و به تیم کمک کنند. فکر نمی‌کنم بحث جدایی این دو بازیکن مطرح باشد.

چه بازیکنانی را در نیم‌فصل جذب خواهید کرد؟

قرار است بعد از بازی مقابل پدیده آقای شفر با فتحی جلسه بگذارند و لیست فرود و خروج‌شان را مشخص کنند. تمام تمرکز ما فعلا روی این دو بازی است و باید تلاش کنیم بهترین نتیجه را به دست بیاوریم.

میثم تیموری بعد از بازی مقابل نفت آبادان در زمین گریه کرد و بلافاصله شما در کنار او حضور یافتید.

میثم تیموری یکی از بهترین بازیکنان ماست و مطمئن باشید یکی از بازیکنان ملی آینده فوتبال ما خواهد بود و خیلی زود این اتفاق می‌افتد. او خیلی تحت فشار بود و حضورش در میدان خیلی به او کمک خواهد کرد تا هرچه زودتر به شرایط ایده‌آل برسد.

چندی پیش در مصاحبه‌ای اعلام کردید کمیته فنی در ایران زیاد کارایی ندارد.

در این باره باید بگویم در کمیته فنی ما آدم‌های بزرگی وجود دارند اما این را هم باید قبول کنیم که در ایران تعریف خوبی از کمیته فنی صورت نگرفته است و همه به نوعی کمیته فنی را دخالت در کار مربی می‌دانند، در حالی که کمیته فنی ما قصدش کمک به شفر است. به نظر من توصیه‌ها نباید از طریق روزنامه‌ها باشد زیرا هر مربی یک طاقتی دارد. قرار است با صحبتی که با آقای فتحی صورت گرفته، اعضای کمیته فنی صحبت‌های‌شان را با آقای عبداللهی انجام بدهند و ایشان به عنوان سخنگو نظرات را به شفر منتقل کند.

این روزها ایرج دانایی‌فر در بستر بیماری است.

من شب گذشته این موضوع را فهمیدم و خیلی ناراحت شدم و چون خودم کمی کسالت داشتم وقت نکردم به ملاقات ایشان بروم. قطعا در اولین فرصت این کار را انجام خواهم داد. ایشان یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ ایران است. امیدوارم هرچه زودتر سلامتی‌شان را به دست بیاورند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز