خبرگزاری کار ایران

استقلال خوزستان در مسیر نابودی و سقوط

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۹۵۱

شرایطی که استقلال خوزستان به لحاظ مشکلات مالی و آشفتگی‌های درون تیمی تجربه می‌کند، بی‌شباهت به وضعیت تیم‌های نفت تهران و سیاه‌جامگان در لیگ‌های قبل نیست. تیم‌هایی که مشکلات مالی‌شان در میانه‌های لیگ مرز هشدار را رد کرده بود و حتی پول هتل و هزینه سفرهای‌شان برای انجام بازی‌ها را نداشتند.

به گزارش ایلنا، حالا هم اگر می‌خواهید سرنوشت استقلال خوزستان در آینده را بدانید، بهتر است درباره جایگاه فعلی تیم‌های نفت تهران و سیاه‌جامگان جست و جو کنید. استقلال خوزستان هم این فصل به خاطر همین مشکلات مالی، 6 امتیاز خود را از دست داده است و در حال حاضر هم با مشکلات زیادی رو به رو است.

با این حال اما بدون شک با کمک‌های مالی سازمان لیگ هم که شده، این فصل را با همه مشکلاتش به سرانجام می‌رساند و فصل آینده شاید حتی تا مرحله سقوط به لیگ دسته سه هم پیش برود و بعد هم دیگر خبری از استقلال خوزستان نباشد. شرایط این روزهای استقلال خوزستان و آینده قابل‌ پیش‌بینی‌اش در کنار آشفته‌بازاری که این روزها در آبادان برپاست، حسرت مدیریتی اصولی در فوتبال جنوب را به دل هواداران تیم‌های جنوبی گذاشته است.

واقعیت هم این است که آنچه استقلال خوزستان از آن رنج می‌برد، مشکلات مالی نیست که ضعف مدیریتی است. ضعفی که باعث می‌شود بدهی 40 میلیون تومانی یک بازیکن خارجی از سر سهل‌انگاری، به یک میلیارد برسد و کسر 6 امتیاز از این تیم. نکته قابل توجه اینجاست که ضعف مدیریتی فوتبال جنوب فقط به تیم‌های استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان هم محدود نمی‌شود و حتی باشگاه فولادی که هم از نظر امکانات و هم از نظر مالی در بهترین شرایط قرار دارد، باز هم با ضعف مدیریتی رو به روست که اگر چنین نبود با امکاناتی که دارد، باید جایگاهی به مراتب بهتر از چیزی را داشت که امروز در آن قرار دارد.

مدیریت قوی و دلسوز، نیاز این روزهای فوتبال جنوب است. نیازی که باعث می‌شود گاهی به افراد متمولی که تیم‌های شهرستانی دیگر را می‌خرند، حسادت کنند. نه به خاطر پولی که وارد فوتبال استان کرده‌اند که به خاطر دلسوزی‌هایی که از پس این هزینه کردن‌ها می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز