خبرگزاری کار ایران

خبر فوق العاده برای پرسپولیس/ بغداد در آستانه جدایی از السد

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۵۹۰

مهاجم الجزایری السد در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد و ممکن است ماه‌اینده به یک تیم بزرگ اروپایی ترانسفر شود.

به گزارش ایلنا، بغداد بونجاح، مهاجم الجزایری السد پس از به ثمر رساندن 3 گل در بازی شب گذشته برابر الغرافه در چارچوب هفته چهاردهم لیگ ستارگان که با پیروزی 8 بر یک تیمش پایان یافت گفت: خوشحالم که به یک پیروزی خوب دست یافتیم و از بازیکنان، کادر فنی و مدیران باشگاه السد به خاطر حمایت از من قدردانی می‌کنم. برای ما تعداد گل‌ها مهم نیست و استفاده از هر فرصتی برای پیروزی السد اهمیت دارد.

بهترین گلزن فصل جاری لیگ ستارگان قطر درباره خبرهای انتقالش به تیم مارسی فرانسه در ماه آینده میلادی گفت: در مدت‌ اخیر پیشنهادهای زیادی دریافت کردم اما باشگاه السد در این رابطه تصمیم‌گیرنده است. اگر موافقت کنند از باشگاه السد جدا می‌شوم و در غیر این‌ صورت به کارم همانند حالا ادامه می‌دهم. ماندن یا رفتنم از تیم السد مشخص نیست اما شخصا میان السد و یک تیم معمولی در اروپا ماندن را ترجیح می‌دهم، البته در صورتی از السد جدا می‌شوم که به تیم بزرگی در اروپا بپیوندم.

در روزهای اخیر رسانه‌های فرانسوی از مذاکره باشگاه مارسی با السد قطر برای امضای قرارداد انتقال بغداد بونجاح خبر دادند. حال باید دید این بازیکن در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت. السد قطر در فصل پیش روی لیگ قهرمانان آسیا در گروه چهارم با پرسپولیس هم گروه است و قطعا رفتن خطرناک ترین بازیکن این تیم می تواند خبر خوبی برای برانکو و شاگردانش باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز