خبرگزاری کار ایران

از انتقاد به گوآردیولا تا توجیهات غیرقابل باور؛ کجایید آقای مجید جلالی؟

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۵۲۵

مجید جلالی که طی فصول گذشته نام غیر قابل عبور در لیگ برتر بوده، در این فصل در بدترین شرایط تاکتیکی و بن بست قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، انگار لازم نیست درباره عملکرد مجید جلالی در پیکان چیزی بنویسیم. جلالی خودش کار ما را راحت کرده و هر آنچه درباره تیمش گفته، در واقع خطاب به خودش گفته و فقط مخاطبش را به اشتباه تیمش قرار داده.

این حرف‌ها را مجید جلالی باید خطاب به خود بگوید: «کاری که ما داریم انجام می‌دهیم، قابل هضم نیست و بسیار ناراحت‌کننده است. پنج بازی است که حریفان به ما گل نمی‌زنند، بلکه خودمان به خودمان گل می‌زنیم و در بقیه دقایق بازی به سر و کله خودمان می‌زنیم تا کارمان را جبران کنیم. این بسیار شرم‌آور است. تا بازی را شروع کنیم، اشتباهی خیلی بچگانه انجام می‌دهیم. چندین بازی است که کار را اینگونه از دست داده‌ایم. ما خودمان به خودمان گل می‌زنیم. سه گل از پارس جنوبی و فولاد و دو گل از تراکتورسازی و پرسپولیس دریافت کردیم. ببینید چگونه گل می‌خوریم.»

مجید جلالی پس از ۵ هفته ناکامی راهی برای نجات پیکان پیدا نکرده است. مجید جلالی کار ما را آسان کرده است. او سال‌هاست در تیم‌های بی‌تماشاگر به قول خودش به سر و کله خودش می‌زند و بی‌هدف به کاری شیرین و پردرآمد به نام مربیگری بدون موفقیت ادامه می‌دهد.

مجید جلالی سالی بیش از یک میلیارد از سفره فوتبال ایران برداشت می‌کند. امروز ‎پیکان برای پنجمین هفته متوالی باخت. از آخرین قهرمانی‌ جلالی ۱۳ سال می‌گذرد. همیشه هم طوری وعده می‌دهد که انگار در آینده شکوفا خواهد شد! گویا جبر جغرافیایی برای او لطف جغرافیایی است!

از انتقاد به گوآردیولا تا توجیهات غیرقابل باور؛ کجایید آقای مجید جلالی؟

 پیکان در ۶ هفته گذشته با مجید جلالی فقط یک تساوی در مقابل ذوب آهن در خانه به دست آورده و در ۵ هفته دیگر در تهران به پرسپولیس که با نیمی از بازیکنان امیدش در آن بازی حضور پیدا کرد و همچنین تراکتور ۲-۱ باخته است. درخارج از خانه به پارس جنوبی ۳-۰ و نفت مسجد سلیمان ۱-۰ باخته و در خانه به فولاد ۳-۲ باخته است. بدتر از این نتیجه‌ای ممکن است؟

این تیم با این نتایج به‌عنوان سوال اول باید از خودش بپرسد که مربی هم دارد؟ نکته جالب البته این است که حمید مطهری، دستیار مجید جلالی در پیکان کارشناس فوتبال اروپا در تلویزیون است و مورینیو و گواردیولا از انتقاداتش در امان نیستند! مجید جلالی و همکارانش در پیکان البته بسیار خوش‌اقبال‌اند، چون محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان حرفی از اخراج کادر‌فنی نمی‌زند.

خیال مجید جلالی هم انگار راحت است. در تیم بی‌هوادار می‌توانید بدترین نتایج را هم بگیرید و در جلسه هیات مدیره یک گزارش کار ارائه کنید و به مربیگری ادامه دهید. توپ هم گرد است و این توجیه بدی نیست که بگویید توپ به نفع شما نچرخیده و بدشانس بوده‌اید اما با این تیم‌ها که هزینه‌های گزاف می‌کنند و از باختن‌شان هم کسی نگران نمی‌شود، جز آسیب چیزی نصیب فوتبال نمی‌شود. آسیب‌هایش را شاید مجید جلالی بشناسد، چون سال‌هاست مدعی در همین آسیب‌شناسی‌ها برای فوتبال ایران است و نامه‌ها نوشته و کارشناسی‌ها کرده و حکایت‌ها ساخته اما خود می‌گوید نمی‌داند چرا تیمش به سر و کله خودش می‌زند!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز