خبرگزاری کار ایران

فرشید اسماعیلی؛ ناامید از تیم ملی و به دنبال ستاره شدن در پیراهن استقلال

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۵۲۱

فرشید اسماعیلی یکی از ستاره‌های دو فصل اخیر آبی‌ها محسوب می‌شود که امیدوار است موفق شود در فاصله کوتاه مانده تا اعلام لیست نهایی برای جام ملت‌ها خود را در لیست کارلوس کی‌روش قرار دهد؛ یک امیدواری دور از انتظار!

به گزارش ایلنا، هافبک استقلال که در هفته‌‌های گذشته حاشیه‌هایی هم داشته است، سعی می‌کند همچنان مثل گذشته برای استقلال تاثیرگذار باشد.

 فرشید از آن دسته بازیکنانی است که میزان آمادگی‌اش تاثیر زیادی در روند نتیجه گیری استقلال در این دو فصل داشته و مخصوصا این فصل هر وقت او آماده بوده است چرخ‌های تیم به شدت روانتر از روزهایی می‌چرخد که او از فرم مناسبش دور بوده است.

 خصوصا او اگر از جانب فرشید باقری و علی کریمی حمایت شود با خیال راحت توانش را بیشتر صرف امور هجومی تیمش می‌کند و این با رسیدن گل در استقلال رابطه مستقیم دارد. بازیکن جوان استقلال که این فصل بیشترین تعداد پاس گل را در جام باشگاه‌های آسیا داده است، شکل بازی‌اش هفته به هفته پخته‌تر می‌شود و هماهنگی او با فرشید باقری، علی کریمی و طارق همام می‌تواند باعث رقم خوردن اتفاقات بهتری در لیگ امسال شود.

فرشید اسماعیلی ممکن است برای رسیدن به جام ملت‌های آسیا امید چندانی نداشته باشد اما می‌تواند همچنان مهره موثر استقلالی‌‌ها باشد. استقلال نباید شرایط فعلی‌اش را از دست بدهد.

 این تیم اگر بتواند با داشته‌هایی که دارد با دو پیروزی دیگر وارد نیم فصل دوم شود، قطعا در نیم فصل بعدی وارد کورس قهرمانی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز