خبرگزاری کار ایران

جنگ بزرگ روی تشک کشتی؛ اختلافات سیاسی روسیه و آمریکا

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۵۱۲

کشتی‌گیران آمریکا و روسیه به دلیل وجود برخی مشکلات سیاسی در تورنمنت‌های یکدیگر شرکت نمی‌کنند.

به گزارش ایلنا، با توجه به مشکلات سیاسی پیش آمده بین کشورهای آمریکا و روسیه، کشتی‌گیران این دو کشور در تورنمنت‌های یکدیگر شرکت نمی‌کنند. با توجه به همین مشکلات کشتی‌گیران آمریکایی سال گذشته در جام خاساویورت شرکت نکردند و تیم روسیه نیز با توجه به عدم صدور ویزا نتوانست در جام جهانی کشتی آزاد در سال 2018 که به میزبانی کشور آمریکا برگزار شد، شرکت کند.

مسوولان آمریکایی به شهروندان خود تأکید دارند که به کشور روسیه و بخصوص قفقاز شمالی سفر نکنند. این در حالی است که روس‌ها به دنبال میزبانی جام جهانی کشتی آزاد در سال 2019 میلادی هستند. این اختلافات در حالی به کشتی ورود کرده که این دو کشور با پیمانی که با یکدیگر بستند و برنامه‌ریزی که داشتند کشتی را در المپیک نگه داشتند. بعد از روانه ‌شدن ناوهای آمریکا و روسیه به دریای مدیترانه و جنگ لفظی که بین مقامات دو کشور بالا گرفت، حالا درگیری و اختلاف نظر از ناو به کشتی کشیده شده و این می‌تواند به ضرر وضعیت کشتی در سطح بین‌الملل باشد. 

کشتی هنوز خیالش از بابت حضور در بازی‌های المپیک راحت نشده اما ورود اختلاف‌نظرهای سیاسی مسوولان کشورهای آمریکا و روسیه می‌تواند کمپین حمایت از کشتی را از بین ببرد و حضور کشتی در بازی‌های المپیک را سخت‌تر از گذشته کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز