خبرگزاری کار ایران

ادعای رییس هیات کشتی تهران؛

انتخابات تهران مهندسی شده نبود

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۵۱۰

عزیزی، رییس هیات کشتی استان تهران به ماجرای مهندسی شدن انتخابات هیات کشتی تهران واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، او معتقد است که تمام اعضای مجمع تهران بالای ۴۰ سال دارند و اتهام مهندسی شدن انتخابات به آنها نمی‌خورد. عبدا... عزیزی درباره ادعاهای مطرح شده از سوی هادی حبیبی گفت: «مجمع با حضور مدیرکل تربیت‌بدنی تهران، سرپرست فدراسیون و نماینده حراست و وزارت ورزش برگزار شد، چطور می‌شود مهندسی شده باشد؟ اعضا براساس عملکرد رأی دادند. آنها به عبدا... عزیزی رأی ندادند، بلکه به عملکرد من در هیات تهران رأی دادند. شما هم اگر یک کارنامه قابل قبول در بحث مدیریتی داشتید، ارائه می‌دادید تا رأی بگیرید. با حرف زدن که نمی‌شود رأی مجمع را گرفت.»

عزیزی با انتقاد از اظهارات حبیبی ادامه داد: «خوشا به سعادت آنان که اهل گفتار نیستند و اهل کردارند. این اتهام مهندسی شدن انتخابات، واقعا بی‌انصافی است. تمام اعضای مجمع و مسوولان در نشست حضور داشتند و انتخابات در آرامش کامل برگزار شد. سهم هادی حبیبی هم 2 رأی بود و بعد می‌گوید «من به درخواست عده‌ای آمدم، وگرنه نمی‌آمدم!» تمام اعضای این مجمع بالای 40 سال دارند، این اتهامات به آنها نمی‌خورد.»

عزیزی که برای 4 سال دیگر ریاست هیات کشتی پایتخت را برعهده گرفت، گفت: «عباس جدیدی با این همه مدال و افتخار در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی شرکت کرد، ولی چون به لحاظ مدیریتی کاری نکرده بود، هیچ رأیی نگرفت، اعضای مجمع به عملکرد افراد رأی می‌دهند و عملکرد ما هم در تهران بر همه روشن است. قرار نیست هر کشتی‌گیر خوبی مدیر و رییس خوبی هم باشد. ان‌شاءا... که هادی حبیبی در سنگرهای دیگر موفق باشد.»

با این حال نظر نامزد ریاست هیات کشتی تهران چیز دیگری است و او معتقد است که انتخابات هیات کشتی تهران مهندسی شده بود و نتیجه از قبل مشخص بود. هادی حبیبی با اشاره به برگزاری انتخابات هیات کشتی تهران که با ریاست مجدد عبدا... عزیزی به پایان رسید، گفت: «واقعیت این است که انتخابات کاملا مهندسی شده بود. نه این بار، بلکه معمولا چیدمان در انتخابات ورزشی به شکلی است که رییس قبلی بار دیگر ریاست را از آن خود کند. خیلی از دوستان نمی‌خواستند من بیایم و علیرغم میل باطنی‌ام وارد این بازی شدم و چند روز قبل خیلی‌ها به من گفتند که انصراف بده. به هر شکل دوستان مجمع نخواستند که ما باشیم و به رییس قبلی رای دادند. ان‌شاءا... که کشتی تهران هر روز پیشرفت کند.» او همچنین با اشاره به تاخیر در برگزاری انتخابات ادامه داد: «اگر 6 ماه پیش هم این انتخابات برگزار می‌شد، عبدا... عزیزی با همین میزان رای رییس هیات می‌شد. اگر یک سال دیگر هم انتخابات را برگزار می‌کردیم، باز همین نتیجه به دست می‌آمد چون نفرات رأی دهنده مشخص بودند.»

حبیبی درباره انتخاب عبدا... عزیزی هم گفت: «به عزیزی تبریک می‌گویم، به هر حال توان این را داشت که برای 4 سال دیگر ریاست هیات را از آن خود کند و حالا مثل 4 سال گذشته که تهران همیشه و همه جا اول شده، باز هم اول می‌شود! من به اعضای مجمع گفتم که برگردید به کشتی تهران در دهه 80، آن موقع 50-40 درصد بدنه تیم ملی را تشکیل می‌داد. درست است که همه می‌گویند مازندران مهد کشتی ایران است اما هر وقت کشتی تهران روی فرم بوده تیم ملی قوی‌ داشتیم که قهرمان و نایب‌قهرمان جهان شده است. من نمی‌گویم کشتی تهران را متحول می‌کردم اما می‌دانم که کشتی پایتخت رو به قهقرا می‌رود.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز