خبرگزاری کار ایران

هفته پانزدهم لیگ آزادگان

تساوی مدعیان در روز شگفتی نود ارومیه / تغییری در جایگاه بالانشینان اتفاق نیفتاد

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۴۱۲

هفته پانزدهم لیگ لیگ آزادگان با انجام 6 مسابقه به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، هفته پانزدهم لیگ آزادگان با انجام شش مسابقه به پایان رسید که نتایج جالب توجهی هم در این رقابت‌ها رقم خورد.

در حساس‌ترین مسابقه این هفته تیم‌های سرخپوشان پاکدشت و اکسین البرز در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم رفتند که جدال شاگردان کاظمی و حسینی برنده نداشت. این بازی که به نوعی یک مسابقه 6 امتیازی بین این دو تیم متمول هم بود با نتیجه تساوی 1 بر 1 به پایان رسید. برای اکسین سیدمحسن حسینی در دقیقه 36 و برای سرخپوشان شاهین توکلی در دقیقه 67 موفق به گلزنی شدند.

در دیگر دیدار حساس این هفته در انزلی تیم‌های ملوان و شاهین شهرداری بوشهر به مصاف یکدیگر رفتند و در یک بازی سرد و بی روح به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند. شاگردان محمود فکری بهترین بخت را برای ایجاد اختلاف امتیاز با دو تیم گل گهر و سرخپوشان پاکدشت را از دست دادند تا تنور رقابت برای صعود به لیگ برتر همچنان داغ بماند.

در رفسنجان و در میان شگفتی همگان تیم نود ارومیه که شانس کمی برای پیروزی در این مسابقه داشت توانست تیم مس رفسنجان را با نتیجه 3 بر 2 شکست داده و شگفتی بزرگ این هفته را خلق کنند. شاگردان بیات‌لو در این مسابقه توانستند در دقیقه 10 توسط فرزاد محمدی، در دقیقه 34 توسط عرفان پورافراز و در دقیقه 72 توسط محمد عبادزاده به گل برسند و با سه گل از حریف خود پیش بیفتند. این پایان کار نبود و تیم مس رفسنجان در دقایق 79 و 87 توسط اکبر صغیری به گل رسید اما نتوانست کامبک خود را تکمیل کرده و بازی را به تساوی بکشاند تا سه امتیاز شیرین تر از عسل نصیب نود ارومیه شود.

شاگردان نادر دست نشان در تیم مس کرمان نیز در این هفته از رقابت‌ها به مصاف شهرداری تبریز رفتند و در یک دیدار پرگل و جذاب در مقابل این با تساوی 2 بر 2 متوقف شدند. مس می‌توانست با برد در این مسابقه اختلاف خود با صدر جدول را کاهش دهد که موفق به انجام این کار نشد. برای مس در این مسابقه حمید کاظمی در دقیقه 42 و محمد حسین حیدری در دقیقه 89 گلزنی کردند و گل‌های شهرداری تبریز را محمدرضا زینال خیری در دقیقه 40 از روی نقطه پنالتی و فرشاد بیابانی در دقیقه 49 به ثمر رساندند.

گل گهر سیرجان و فجرسپاسی شیراز در سیرجان به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه تساوی 1 بر 1 به پایان رسید. شاگردان فروردین در این مسابقه توانستند با ارائه یک بازی حساب شده یک امتیاز شیرین خارج از خانه را کسب کرده و دست پر به شیراز برگردد. برای گل‌گهر پیمان نامور در دقیقه57 و برای فجرسپاسی در این مسابقه حمید نوری در دقیقه 75 گلزنی کردند.

بادران هم در خانه موفق شد تیم شهرداری ماهشهر را با نتیجه 3 بر 2 شکست داده و اوضاع خود در جدول را کمی بهبود بخشد. با توجه به از دست دادن امتیاز توسط تیم‌های مدعی این سه امتیاز برای بادران بسیار حیاتی و ارزشمند خواهد بود و باید ببینیم چه نتایجی انتظار تیم بادران را می‌کشد. برای بادران در این مسابقه کریم اسلامی در دقیقه 20 و محمدآشتیانی در دقایق 40 و 45 گلزنی کردند و گلهای شهرداری ماهشهر را سعید خردمند در دقایق 86 و 92 به ثمر رساندند.

نتایج کامل رقابتهای لیگ آزادگان در هفته پانزدهم به شرح ذیل است:

تساوی مدعیان در روز شگفتی نود ارومیه / تغییری در جایگاه بالانشینان اتفاق نیفتاد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز