خبرگزاری کار ایران

حیف شد استقلال را از دست دادم

شیخ سلیمانی: گل زدن در دربی شمال لذت دیگری داشت

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۲۱۸

سپیدرود رشت در هفته پایانی نیم‌فصل اول میزبان استقلال است که علی کریمی در این مسابقه حساس چند بازیکن اصلی تیمش را به خاطر مصدومیت و محرومیت در اختیار ندارد.

به گزارش ایلنا، سپیدرود رشت در هفته پایانی نیم‌فصل اول میزبان استقلال است که علی کریمی در این مسابقه حساس چند بازیکن اصلی تیمش را به خاطر مصدومیت و محرومیت در اختیار ندارد. یکی از این نفرات میلاد شیخ‌سلیمانی مدافع ثابت تیم است که بازی با نساجی هم گل زد و هم اخراج شد. در این رابطه گفتگوی مدافع جنوبی سپیدرود را بخوانید.

چرا در عرض کمتر از یک دقیقه اخراج شدی؟

باور کنید خودم هم متوجه نشدم چرا آقای فغانی خیلی راحت در عرض کمتر از یک دقیقه دو بار به من کارت زرد داد و اخراجم کرد. من در یک صحنه به آقای فغانی گفتم که بازیکن خارجی نساجی (گولیسیانی) فحش می‌دهد و دارد ما را تحریک می‌کند که کارت زرد داد و در ادامه همین حرف را به آقای کریمی سرمربی تیم انتقال دادم که دیدم دوباره آقای فغانی به سمت من آمد و کارت زرد دوم را داد و اخراجم کرد!

بازی حساسی را از دست دادی؟

متاسفانه این اتفاق رخ داد و بازی بزرگی را از دست دادم. البته هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده که تلاش می‌کنم خودم را در این بازی‌ها نشان دهم. درست است که بازی با استقلال و پرسپولیس به چشم می‌آیند و زیر ذره‌بین هستند ولی باید با این اتفاق کنار آمد.

باشگاه نساجی از داوری بازی با سپیدرود به شدت انتقاد کرده و اشتباهات داوری را باعث تساوی می‌داند؟

اتفاقا همین داوری به سود نساجی بود که هر دو گل آنها از همین اشتباهات داوری به ثمر رسید. اگر قرار به اعتراض باشد این سپیدرود است که باید اعتراض کند نه نساجی.

فرق بین دربی گیلان با دربی شمالی‌ها چیست؟

در دربی گیلان فحاشی زیاد است و بیشتر فحش می‌شنویم ولی در دربی شمالی‌ها از این خبرها نبود و بسیار عادی دنبال شد. در کل حساسیتی که دربی گیلان دارد، اصلا دربی شمال ندارد.

پست اصلی تو دفاع چپ است که در دفاع مرکزی بازی می‌کنی؟

من دفاع چپ هم می‌توانم بازی کنم ولی خودم دفاع راست را دوست دارم و در این پست راحت هستم.

خیلی دیر در لیگ برتر بازی نکردی؟

من چند سال پیش با نفت مسجدسلیمان به لیگ صعود کردم که در همان سال هم برای این تیم بازی کردم اما شرایط طوری شد که موقع سربازی‌ام رسید و رفتم فجرسپاسی که دو سال فوتبالم در لیگ برتر عقب افتاد. آن سال تراکتورسازی هم من را می‌خواست که متاسفانه رسول خطیبی اجازه نداد به این تیم بروم.

چطور شد سر از سپیدرود درآوری؟

زمانی که آقای عزیزی سرمربی سپیدرود شد از این تیم پیشنهاد داد که من هم رفتم و قرارداد بستم.

اولین گلت در لیگ برتر بود؟

من قبل از این گل خیلی زودتر می‌توانستم گلزنی کنم ولی بدشانسی آوردم که توپ‌هایم گل نشدند. من دربی گیلان هم می‌توانستم گل بزنم ولی قسمت نشد تا در دربی شمالی‌ها گلزنی کنم که ای کاش گلم سه امتیازی بود و گل مساوی را نمی‌خوردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز