خبرگزاری کار ایران

هفته پانزدهم لیگ آزادگان

پیش بازی گل‌گهر - فجرسپاسی / وینگو به دنبال استفاده از فرصت، فجر در پی جداشدن از انتهای جدول

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۱۵۱

از هفته پانزدهم لیگ آزادگان گل‌گهر سیرجان و فجرسپاسی شیراز در سیرجان به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در یکی از دیدارهای حساس رقابت‌های لیگ آزادگان گل‌گهر سیرجان و فجرسپاسی در سیرجان به مصاف هم خواهند رفت.

گل‌گهر در این فصل از رقابت‌ها با وینگووبگویچ تیم قابل احترامی بوده و نشان داده که یک تیم سرسخت و منسجم است که به هیچ تیمی در خانه خود باج نمی‌دهد. این تیم در فاز هجومی نمایش فوق العاده‌ای داشته و دو بازیکن اول جدول گلزنان لیگ آزادگان از این تیم هستند. پیمان رنجبری و مهرداد آوخ توانسته‌اند با گل‌های خود گل‌گهر را در رتبه‌ی خوبی از جدول قرار داده و در موفقیت تیم بگوویچ نقش بسزایی را ایفا کنند.

تیم سیرجانی در مجموع 12بازی، 6برد، 5مساوی و 1 باخت را کسب کرده و در رتبه‌ی سوم جدول جا خشک کرده است و رقابت فشرده‌ای با تیم‌های سرخپوشان پاکدشت و شاهین شهرداری بوشهر برای صعود به لیگ برتر دارد.

فجرسپاسی شیراز نیز روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و شاگردان اسماعیل زارع در کمرکش جدول قرار دارند. این تیم فصل را با مجیدصالح آغاز کرد اما وی به دلیل کسب نتایج ضعیف از کار برکنار شد و سکان هدایت این تیم به اسماعیل زارع سپرده شد. فجرسپاسی که روزگاری از تیم‌های بازیکنان‌ساز کشور بود و بازیکنان بزرگی را به فوتبال ایران معرفی کرده بود این روزها برای بقا در لیگ آزادگان می‌جنگد و باید ببینیم چه سرنوشتی در انتظار این تیم خواهد بود.

فجرسپاسی از مجموع 12بازی، 2برد، 6مساوی و 4 باخت کسب کرده و در رده‌ی 15 جدول قرار دارد و باید منتظر ماند و دید که چه سرنوشتی در انتظار تیم محبوب شهر شیراز خواهد بود.

گفتنی است این مسابقه از ساعت 14 در سیرجان آغاز خواهد شد. قضاوت این مسابقه برعهده سامان سلطانی است که علی احمدی و مهرداد نجفی وی را در امر قضاوت یاری می‌کنند. ناظر داوری این مسابقه نیز علی عبدوس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز