خبرگزاری کار ایران

فرجی: بدون اشتباهات داوری بین 4 تیم برتر بودیم / نکونام هم مانند برانکو تیم‌سازی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۱۳۱

مدافع نساجی مازندران امیدوار است در نیم فصل دوم تیم محبوب قائمشهری‌ها به نتایج بهتری کسب کنند.

فرشاد فرجی در گفت و گو با ایلنا، درباره نتیجه بازی هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال مقابل سپیدرود رشت گفت: بازی پر افت و خیری بود و بعد از بازی‌های کسل کننده‌ای که در چند هفته اخیر دیده بودیم این مسابقه شور و هیجان خاصی داشت. ما از اول بازی خیلی با برنامه پیش رفتیم و نبض بازی تحت کنترل ما بود.

فرجی افزود: موقعیت‌های خوبی هم داشتیم اما کم دقت بودیم و نتوانستیم استفاده کنیم. از روی ضربه ایستگاهی گلزنی کردیم اما عدم تمرکز باعث شد تا دو گل دریافت کنیم. به نظرم سپیدرود در این بازی حرفی برای گفتن نداشت. آنها دو گل زدند و کار ما سخت شد تا به تساوی برسیم. متاسفانه بازی که باید با اختلاف سه یا چهار گل برنده می‌شدیم در نهایت تنها برای ما یک امتیاز داشت. 

او درباره ثبت دو پاس گل در دربی شمال گفت: خوشحالم با این آمار کمترین سهمی در کسب یک امتیاز داشتم. مهم این است که تیم نتیجه بگیرد و من هم بر اساس برنامه‌ای که کادرفنی می‌دهد سعی دارم بهترین عملکردم را نشان بدهم. علاقه زیادی به کار هجومی و گلزنی دارم و قسمت شد که در این بازی چنین عملکردی داشتم.

مدافع نساجی درخصوص عملکرد علیرضا فغانی در این مسابقه گفت: فکر نمی‌کنم در جایگاهی باشم که در این باره نظر بدهم. ایشان داور بین المللی و درجه یک هستند و حرف و حدیثی درباره عملکرد آقای فغانی وجود ندارد اما همانطور که کارشناسان داوری هم طی دو روز اخیر گفته‌اند، کمک داورها در این مسابقه دو آفساید را به اشتباه پرچم زدند که می‌شد دو گل بیشتر بزنیم اما اینطور نشد. بالاخره هیچ انسانی بی اشتباه نیست و این اتفاق‌ها پیش می‌آید.

فرجی درباره بیانیه‌ باشگاه نساجی پس از رویارویی با سپیدرود و اینکه طی هفته‌های اخیر سرخپوشان قائمشهری از داوری صدمه دیده‌اند، گفت: اگر اشتباهات وجود نداشت ما بین 4 تیم بالای جدول بودیم. نمی‌دانم چه چیزی وجود دارد که تمام این اشتباهات برای ما به وجود می‌آید. ما طی 14 هفته حداقل 10 بازی اشتباهات داوری تاثیرگذار داشتیم. ما نیم فصل با اشتباهات داوری می‌جنگیم و تیمی که نیاز به کمک دارد با چنین مسائلی رو به رو است. ما هم از طرفداران و باشگاه با عدم نتیجه گیری زیر فشار قرار می‌گیرد و امیدواریم چنین مسائلی را دیگر شاهد  نباشیم.

مدافع نساجی درباره تجربه لیگ برتری با سرمربیگری جواد نکونام گفت: سال گذشته هم شاگرد ایشان بودم و ما بیشترین تغییر را در تیم‌های ورودی به لیگ برتر داشتیم. تمام تاکتیک‌ها با خروج بازیکنان تغییر کرده اما با این وجود از هفته‌های اول خوب بازی کردیم. تمرکز آقای نکونام در تیم سازی است، در کنار همین تیم سازی بازیکنان زیادی راهشان را پیدا می‌کنند.

او ادامه داد: ایشان سعی می‌کنند تیم یک دست و منظم داشته باشند و این تیم یک دست برای هماهنگی به زمان نیاز دارم. شما ببینید برانکو در اولین فصلی که به پرسپولیس آمد تا سیزدهم جدول هم رفته بودند، تیم آنها شکل گرفت و الان دو سال است که بهترین نتایج را کسب می‌کند، آقای نکونام هم چنین رویه‌ای دارند. به مرور زمان نساجی هم رتبه‌های بهتری کسب می‌کند و در حال حاضر تیمی نیست که به قهرمانی فکر کنیم. برای سرمربی ما ساختار تیمی مهم است ما در حال حاضر یکی از بهترین تیم‌ها از نظر نظم تیمی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز