خبرگزاری کار ایران

تارتار: تراکتورسازی برای تساوی به جم آمده بود / بازیکنان با شرافت بازی کردند

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۹۸۶

سرمربی پارس جنوبی جم در نشست خبری پس از دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار پس از شکست شاگردانش مقابل تراکتورسازی در بازی هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ما مستحق باخت نبودیم. بازی را خوب شروع کردیم، اما در ادامه آنها با توجه به تجربه‌ای که بازیکنان‌شان داشتند، بازی را کنترل کردند. با این وجود، بازی در اختیار ما بود و فرق ما و تراکتورسازی آن ضربه ایستگاهی بود. ما از ضربات‌مان خوب استفاده نکردیم و آنها باتجربه‌تر بودند. باید به تراکتورسازی تبریک گفته و از هواداران عذرخواهی کنیم که نتوانستیم آنها را خوشحال به منزل‌شان بفرستیم. امیدوارم ما را ببخشند که امروز خیلی تشویق‌مان کردند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی درباره عملکرد داوری در این مسابقه گفت: داور اشتباه تأثیرگذاری نداشت، اما به سمت تراکتورسازی چرخش داشت. کوپال ناظمی از داوران خوب ماست و اشتباه تأثیرگذاری نداشت، اما تصمیمات 50-50 را به سود تراکتورسازی می‌گرفت که باعث شد بازیکنانم عصبی شوند.

تارتار در خصوص اینکه مشکلات مالی چقدر در شکست پارس جنوبی تأثیرگذار بوده، اظهار داشت: تراکتورسازی در آزادی پرسپولیس را شکست داد، چون طبق کارشناسی صورت گرفته، گل‌شان سالم بود، اما مقابل ما دست و پا بسته بودند. شاید بچه‌های ما به خاطر شرایط مالی تحت تأثیر قرار گرفته باشند. ما دو جلسه تمرین را از دست دادیم، اما بچه‌های ما امروز با تعصب و با شرف بازی کردند.

او ادامه داد: ما مهاجم اضافه کردیم و برد می‌خواستیم، اما روی اتفاق گل خوردیم. زمانی در جریان بازی موقعیت زیادی گیر حریف می‌آید، مثل دیدار با سپیدرود که بد بودیم. اما امروز مستحق شکست نبودیم. تراکتورسازی برای مساوی آمده بود و از نوع بازی‌شان مشخص بود که دنبال تک امتیاز هستند. با این حال، با تجربه‌ای که داشتند، توانستند ما را شکست بدهند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در پاسخ به این سؤال که چرا تیمش با وجود داشتن مدافعان سرزن تراکتورسازی به ارسال از کناره‌ها اکتفا کرده بود، گفت: وقتی تیمی عقب برود، فضاها کمتر می‌شود و به غیر از ارسال نمی‌توانید کاری کنید. دفاع‌های آنها از دروازه‌بان گرفته تا مدافعان، بازیکنان ما بودند و اصول دفاع را خوب بلد بودند.

تارتار درباره برنامه تیمش در نیم فصل خاطرنشان کرد: اگر مشکلات‌مان حل شود، اردویی را پیش‌بینی کرده و به فکر نفرات جدید می‌افتیم. ضمن اینکه حفظ نفرات‌مان فعلی در اولویت است. اگر مشکلات حل شود، می‌توانیم خیلی کارها انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز