خبرگزاری کار ایران

در نفت ملاک نیست کدام بازیکن پنالتی بزند

میری: نفهمیدم چطور گل زدم / شادی گلم ای کی یو سانی است!

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۷۳۲

مهاجم تیم نفت مسجد سلیمان می‌گوید در صحنه گلزنی مقابل پیکان فشار زیادی را متحمل شده است.

پیمان میری در گفت و گو با ایلنا، درباره برتری تیم نفت مسجد سلیمان در هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل پیکان تهران گفت: بازی کاملا درگیرانه بود و آن چیزی که مد نظرمان بود را به دست آوردیم. چند موقعیت خوب دیگر به غیر از صحنه پنالتی داشتیم اما به گل نرسیدیم. سه امتیاز بیشتر از هر چیز دیگری ارزش دارد و اینکه در خانه برنده شدیم بهترین اتفاق بود.

او ادامه داد: بهترین کادوی تولدم تقدیری بود که خدا برای من در نظر گرفته بود. اولین گلم در این فصل به سه امتیاز تبدیل شد و همه‌ی اتفاق‌های خوب اینطور به پایان رسید. فصل پیش من و عباس عسگری پنالتی می‌زدیم. این فصل آقا حکیم که بزرگ تیم هستند پنالتی زن اول بودند و دیروز درخواست کردم که من گلزنی کنم که ایشان پذیرفتند. در تیم ما ملاک نیست چه کسی پنالتی بزند، هرکسی روحیه خوبی داشته باشد، میزند.

مهاجم نفت مسجد سلیمان درباره ضربه پنالتی گفت: ضربه را خوب و محکم زدم اما شیخ ویسی خیلی خوب تشخیص داد. اگر قدرت نداشت ضربه ریباند نمی‌شد. خداراشکر ولی نفهمیدم چطور گل زدم؛ یک لحظه دنیا روی سرم خراب شد اما به هر حال توپ از روی خط رد شد تا اینطور بازی را ببریم.

مهاجم نفت درخصوص شادی بعد از گلش گفت: این نوع شادی بعد از گل را از آقای جواد کاظمیان یاد گرفتم.  از شخصیت کارتونی ای کی یو سان گرفته شده که اینطور تمرکز می‌کرد. زمانی که بچه بودم این را از تلویزیون تماشا می‌کردم و تصمیم گرفتم بعد از اینکه فوتبالیست شدم از این شادی گل استفاده کنم.

میری: نفهمیدم چطور گل زدم / شادی گلم ای کی یو سانی است!

میری درخصوص روند امتیازگیری نفت مسجد سلیمان طی چهار هفته اخیر گفت: تیم ما تیم جوانی است، مشکل ما گلزنی بودی که برطرف شده است. شرایط طوری است که به برد احتیاج داشتیم که از بازی استقلال خوزستان به خودباوری رسیدیم و بازی بعدی مقابل ذوب آهن هم برای امتیاز می‌رویم تا به نیم فصل برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز