خبرگزاری کار ایران

برگزاری مجمع سالانه باشگاه پرسپولیس در وزارت ورزش؛

حمیدرضا گرشاسبی باید چمدان‌هایش را ببندد؟

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۷۲۶

در نشست امروز مجمع باشگاه پرسپولیس تکلیف مدیریت باشگاه مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بالاخره روز موعود فرا رسید و مجمع سالیانه باشگاه پرسپولیس امروز در محل وزارت ورزش با حضور وزیر در حالی برگزار شده است که اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان احتمالا آینده این باشگاه را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

امروز مسعود سلطانی‌فر به عنوان وزیر ورزش و رییس مجمع بر صندلی‌ای نشسته که در کنارش باید چهار وزیر دیگر به عنوان اعضای مجمع باشگاه پرسپولیس حاضر باشند. وزرایی که شامل وزارت‌های ارشاد، صنعت و معدن و البته سازمان برنامه و بودجه هستند که البته با توجه به مشغله این افراد نمایندگان آنها به مجمع آمده‌اند.

این مجمع سالانه درست پنج روز مانده به پایان مهلت قانونی بازنشستگان در پست‌های اجرایی برگزار شده و حالا صحبت از کنار رفتن احتمالی گرشاسبی و تغییر در رأس مدیریت باشگاه است.

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه که روز گذشته در تمرین این تیم حضور پیدا کرد در دوران مدیریتش در باشگاه پرسپولیس و جانشینی علی اکبر طاهری برخلاف انتظارات اولیه سررشته کار را در دست گرفت و حالا پس از دوره نه چندان طولانی‌اش به دلیل شاخصه های فنی و نتایجی که باشگاه زیر نظر برانکو به دست آورده مورد تایید هواداران است، اما از سویی قانون بازنشستگی با جدیت در سایر نهادها در حال اجرا شدن است و حتی افراد بسیار نزدیک به عالی ترین مقامات جمهوری اسلامی نیز موفق به کسب مجوز برای ادامه کار نشده‌اند.

باید دید خروجی این نشست در نهایت به کنار رفتن گرشاسبی منجر می‌شود یا مدیر موفق این روزهای پرسپولیس که محبوبیت بالایی بین هواداران پیدا کرده است راهی برای بقا در صندلی خود پیدا می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز