خبرگزاری کار ایران

وحید خشتان در گفتگو با ایلنا:

به ما گفتند شش امتیاز کسر شده برمی‌گردد / کار کردن با مبعلی افتخار است

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۶۳۴

بازیکن استقلال خوزستان معتقد است اگر آن 6 امتیاز از این تیم کسر نمی‌شد شرایط این تیم از نظر روحی به هم نمی‌ریخت و می‌توانستند نتایج خوبی کسب کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، وحید خشتان ستاره تیم استقلال‌خوزستان در مورد شرایط این تیم اظهار داشت: تیم ما در وضعیت بلاتکلیفی قرار دارد و شرایط خوبی را ندارد. آقای پورموسوی آمدند قرارداد بستند اما چند ساعت بعد اعلام شد که استعفا داده‌اند. الان هم که زیر نظر آقای بوستانی و مبعلی کار را پیش می‌بریم و باید ببینیم چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

وی افزود: ما خود آقای پورموسوی را ندیدیم ولی بعد از بستن قرارداد اعلام شد که او استعفا داده است. شنیدیم که یکی از لیدرها در خوابگاه باشگاه حاضر شده و به بحث با آقای پورموسوی پرداخته و فکر می‌کنم به همین خاطر او استعفا داده است.

وینگر تیم استقلال خوزستان در مورد بازی با سایپا نیز گفت: بازی دیروز را باید می‌بردیم. چند موقعیت گل داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. زمین هم شرایط خوبی نداشت و نمی‌توانستیم کار خود را به نحو احسن انجام دهیم. اگر فیلم بازی را ببینید می‌توانید به این حرف من پی ببرید که ما تیم برتر زمین بودیم.

خشتان در رابطه با افت خود نسبت به اوایل فصل نیز عنوان کرد: خودم هم نمی‌دانم چرا به این شکل شرایطم پیش می‌رود. مربی‌ها کمک می‌کنند و امیدوارم بتوانم دوباره به شرایط آرمانی خود برگردم و برای استقلال خوزستان بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارم.

وی در مورد کسر شش امتیاز این تیم نیز عنوان کرد: این شش امتیاز تمام زحمات ما را بر باد داد و باعث شد تیم ما از نظر روحی بهم بریزد البته یک صحبت‌هایی شده که این شش امتیاز دوباره به سود ما بر خواهد گشت و امیدواریم این اتفاق بیفتد.

خشتان در پایان گفت: از آقای یزدی تشکر می‌کنم که مانند پدر هوای من را داشت و باعث شد من در لیگ برتر بازی کنم. فوتبال خودم را مدیون آقای یزدی هستم و امیدوارم بتوانم روزی زحمات او را جبران کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز