خبرگزاری کار ایران

شفر نقش پدر را در تیم دارد

طارق: باز هم از قدرت شوتزنی استفاده خواهم کرد

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۶۲۱

طارق همام هافبک عراقی استقلال یکی از بهترین بازی‌های خودش را در ایران مقابل نفت آبادان ارائه کرد تا هم گلزنی کرده و هم یکی از بهترین گلزنان زمین باشد.

به گزارش ایلنا، طارق همام هافبک عراقی استقلال یکی از بهترین بازی‌های خودش را در ایران مقابل نفت آبادان ارائه کرد تا هم گلزنی کرده و هم یکی از بهترین گلزنان زمین باشد. با طارق که از این گلزنی خیلی خوشحال بود در خصوص شرایط تیم و همچنین گلزنی‌اش و ادامه شرایط استقلال در نیم فصل اول همکلام شدیم.

برد خوبی را مقابل نفت آبادان به دست آوردید؟

خدا را شکر توانستیم بعد از مدت‌ها یک برد باارزش را کسب کنیم. این برد خیلی به ما کمک می‌کند تا در ادامه راه بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

اکثر کارشناسان می‌گویند این بهترین بازی استقلال در نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ بود؟

من هم با آنها هم‌عقیده هستم. این یکی از عملکردهای استقلال در فصل اخیر بود. فکر می‌کنم این برد خیلی به ما کمک می‌کند تا هم فشار از روی ما برداشته شود و در ادامه با روحیه بیشتری به مصاف رقبا برویم.

بالاخره توانستید با پیراهن استقلال گلزنی کنید؟

گل زدن را در کل دوست دارم . دوست داشتم این اتفاق هرچه زودتر با پیراهن استقلال برایم بیفتد و الان که این اتفاق روی داده است حس خوبی دارم. شاید باورتان نشود  در آن لحظه احساس سبکی کردم و وقتی می‌دیدم که هواداران استقلال با گلزنی من اینقدر روی سکوها خوشحال هستند، این حس گلزنی چندین برابر شد.

شفر پیش از بازی در مصاحبه‌ای اعلام کرد به تو پیشنهاد داده بیشتر شوت‌زنی کنی؟

راجع آقای شفر باید بگویم ایشان نقش پدر را در تیم دارد و در این مورد خیلی به من مشورت داد و به نوعی اعتماد به نفس را به من بازگرداند. مطمئن باشید باز هم از قدرت شوتزنی استفاده خواهم کرد تا برای استقلال گلزنی کنم.

دو هفته دیگر نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر به پایان خواهد رسید. از عملکرد تیم راضی هستید؟

ما خیلی تلاش کردیم عملکرد خیلی خوبی داشته باشیم. شاید نتوانستیم در ابتدای فصل نظر مساعد هواداران را جلب کنیم اما مطمئن باشید از این پس برای پیروزی در همه بازی‌ها تلاش‌مان را دوچندان خواهیم کرد. اگر بتوانیم این دو بازی را با موفقیت به پایان برسانیم در نیم فصل دوم با برطرف کردن نقاط ضعف و قوت شرایط‌مان بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز