خبرگزاری کار ایران

وقتی قلعه‌نویی از تیم صدرنشینش راضی نیست؛

خیز سپاهان برای نقل و انتقالات زمستانی

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۵۶۵

سرمربی سپاهان از لزوم تقویت تیمش در پنجره نقل و انتقالات نیم فصل خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان توانست با برتری برابر پدیده مشهد در هفته چهاردهم لیگ برتر با 29 امتیاز و تفاضل گل بیشتر نسبت به حریف، خودش را به صدر جدول لیگ برتر برساند و حالا تنها 180 دقیقه تا قهرمانی نیم فصل فاصله دارد.

با وجود عملکرد خوب سپاهانی‌ها در فصل جاری و رضایت هواداران این تیم، امیر قلعه‌نویی بارها عنوان کرده هنوز از تیمش رضایت ندارد و آن سپاهان دلخواهش تا کنون شکل نگرفته و به همین منظور در نشست خبری بعد از بازی با پدیده اعلام کرد نیاز به جذب چند بازیکن در نیم فصل دارد تا تیمش تقویت شده و با قدرت بیشتری در نیم فصل دوم برای قهرمانی بجنگد.

با وجود اینکه سپاهان تیم کاملی به نظر می‌رسد ولی به گفته سرمربی خود در برخی پست‌ها نیاز به جذب بازیکن دارد که به بررسی ان پرداخته‌ایم:

 

خط دفاع:

خیز سپاهان برای نقل و انتقالات زمستانی

سپاهان نسبت به پدیده، استقلال و پرسپولیس بیشتر گل خورده و با ردیافت 10 گل از 13 بازی چهارمین خط دفاع برتر لیگ است و به نظر می‌رسد اوضاع چندان بدی نداشته باشد. در دفاع راست ایرانپوریان و جعفری رقابتی سخت دارند و در دفاع چپ هم سعید آقایی عملکرد خوبی دارد و بعضاً مهرداد محمدی هم در این پست به میدان رفته و عملکرد خوبی داشته است. در دفاع میانی 3 گزینه وجود دارد، سیاوش یزدانی، عزت‌اله پورقاز و خالد شفیعی که همیشه یکی از این 3 نفر باید روی نیمکت بنشیند. به نظر نمی‌رسد سپاهان در خط دفاع نیاز به تقویت آنچنانی داشته باشد ولی جذب یک مدافع میانی برای به میدان آمدن در دقایق پایانی بازی و محرومیت ها و مصدومیت‌های احتمالی طول فصل در دستور کار سپاهانی‌ها قرار دارد و باید دید گزینه مورد نظر چه کسی خواهد بود.

 

خط هافبک:

خیز سپاهان برای نقل و انتقالات زمستانی

سپاهان هافبک‌های رو به جلوی خوبی دارد و نیمکت نشینی جلال علی‌محمدی و بختیار رحمانی نشان از دست پر قلعه‌نویی در این پست دارد. ضمن اینکه رسول نویدکیا هم به زودی آماده بازی می‌شود و حامد بحیرایی هم گزینه دیگری در این پست است. ولی در پست هافبک دفاعی مهدی کیانی و میلاد سرلک تنها گزینه‌های قلعه‌نویی هستند و در این پست نیاز به جذب یک بازیکن احساس می‌شود چرا که محرومیت در این پست زیاد پیش می‌آید و سپاهانی‌ها مقابل سایپا در حالیکه کیانی محروم بود و سرلک مصدوم، مجبور شدند بحیرایی را در پست غیر تخصصی به کار بگیرند و به همین دلیل یک بازیکن در این پست جذب خواهند کرد.

 

خط حمله:

خیز سپاهان برای نقل و انتقالات زمستانی

مهم‌ترین موضع قلعه‌نویی علیه تیمش در این پست است، جایی که در نبود استنلی ظاهراً مشکل ساز است و موقعیت‌های زیادی که امروز شهباززاده خراب کرد این موضوع را به تایید رساند. ساسان انصاری به عنوان وینگر به میدان می‌رود و مهاجم نوک دیگری هم روی نیمکت سپاهان دیده نمی‌شود. احتمالا یک مهاجم بلند زد و یک مهاجم زمینی و سرعتی جذب سپاهان شوند.

 

سپاهان به گفته سرمربی خود 4 بازیکن جدید در نیم فصل جذب خواهد کرد و در صورتی که این نفرات جذب شوند به احتمال زیاد تیمی پرمهره‌تر و خطرناک‌تر در نیم فصل دوم شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز