خبرگزاری کار ایران

واکنش جالب به انتقادات در صفحات مجازی؛ رهبران همیشه مسوولیت‌پذیرند!

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۵۵۵

مدافع چلسی که این روزها تحت فشار شدید هواداران قرار دارد در پاسخ به انتقادات در فضای مجازی واکنش جالبی از خود به جا گذاشت.

به گزارش ایلنا، داوید لوییز مدافع میانی برزیلی چلسی از انتقادات کاربران اینترنتی از بازیکنان فوتبال ناراحت است. پس از باخت اخیر چلسی در خانه تاتنهام در لیگ برتر که 3 گل خورد، خیلی‌ها به لوییز حمله کردند چون او در گلی که سون هئونگ مین به ثمر رساند، تا حد زیادی نقش داشت و نتوانست مانع حرکت مهاجم حریف به سمت دروازه چلسی شود و اینگونه بود که سومین گل تیم سفیدپوش لندن به ثمر رسید.

این هفتمین اشتباهی بود که لوییز در این فصل مرتکب و منجر به باز شدن دروازه تیمش شد. در حقیقت لوییز در 63 درصد از گل‌هایی که چلسی در این فصل دریافت کرده مقصر بوده است. مدافع میانی آبی‌های لندن اما از برجسته شدن این آمار در رسانه‌ها خیلی خوشحال نیست. یکی از جاهایی که با انتشار آمار مربوط به اشتباهات لوییز او را ناراحت کرد، صفحه اینستاگرامی به نام «آدز بایبل» بود که نوشت: «داوید لوییز در 7 گل از 11 گل خورده چلسی در این فصل لیگ برتر مستقیماً مقصر بوده است. این یعنی آمار خیره کننده 63 درصد.» این صفحه در ادامه پیامش نوشت: «وقت آن شده که ساری (سرمربی چلسی) یک مدافع میانی جدید بیاورد؟» 

 ساعت بعد مدافع برزیلی چلسی پاسخ این پست را داد و نوشت: «و 28 امتیازی که ما کسب کرده‌‌ایم چه می‌شود؟ رهبران همیشه مسوولیت‌پذیرند پس مشکلی نیست.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز