خبرگزاری کار ایران

حاشیه‌های ناتمام در فدراسیون بولینگ؛ محرومیت دختر ملی‌پوش!

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۵۴۹

فدراسیون بولینگ و بیلیارد این بار با یک اعتراض دیگر مواجه است. اکرم محمدی که نام او را پیش از این به‌عنوان دارنده نخستین مدال آسیایی بانوان شنیده‌ایم، حالا در قامت یک معترض از حکمی می‌گوید که بدون تشکیل کمیته انضباطی صادر شده است.

به گزارش ایلنا، این ملی‌پوش اسنوکر بانوان ایران به دلایلی مبهم و نامشخص از حضور در مسابقات کشوری و جهانی از سوی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس محروم شده و جالب است که این محرومیت را به مصاحبه سال گذشته‌اش مرتبط می‌داند.

حواشی مربوط به حذف این بانوی اسنوکرباز تنها به اینجا ختم نمی‌شود، چرا که در حال‌ حاضر سازمان بازرسی وزارت ورزش و جوانان به مساله اعزام‌های فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس ورود کرده است.

اکرم محمدی مدعی شده به خاطر صحبت‌هایش در سال ۹۶  و بدون برگزاری جلسه کمیته‌ انضباطی از حضور در مسابقات کشوری و جهانی محروم شده است. گفتگویی که در آن مدعی شده بود با هزینه شخصی به مسابقات جهانی رفته است.

با این حال محمدی بعد از آن مصاحبه در مسابقات کشوری حضور یافت اما رییس فدراسیون در آن مقطع درگیر انتخابات مجدد فدراسیون بود. اما پس از انتخاب مجدد اسکندری، محرومیت‌ها آغاز شد و نام اکرم محمدی نیز بدون جلسه انضباطی در آن قرار داشت.

محمدی در خصوص مصاحبه‌ای که در سال 96 انجام داده و منتهی به محرومیت شده می‌گوید: «در آن مصاحبه از من پرسیده شد که بهترین لحظه‌ ورزشی‌ام چه زمانی بوده است و من در پاسخ گفتم زمانی که مدال آسیایی را کسب کردم. سپس از من راجع‌ به بدترین اتفاق ورزشی‌ام سوال شد و من در جواب گفتم زمانی بود که آخرین میز باشگاهم را فروختم تا با هزینه شخصی به مسابقات امارات بروم. پس از اینکه به مسابقات رفتم متوجه شدم که وزارت ورزش و جوانان هزینه سفرم به این مسابقات را به حساب فدراسیون واریز کرده است. پس از اطلاع از این موضوع واقعا شوکه شده بودم و به همین خاطر این موارد را به اطلاع بازرسی وزارت ورزش و جوانان رساندم.»

اکرم محمدی در حالی درباره این مشکلات و سفر به رقابت‌های برون‌مرزی با هزینه شخصی حرف می‌زند که از این دست اعتراض‌ها زیاد در این رشته وجود دارد. خیلی از ورزشکاران این موضوع را مطرح می‌کنند و حتی مدتی قبل گفته شد که هزینه مربی از ورزشکاران گرفته شده است. همین مسائل دلایل خوبی‌اند برای اینکه وزارت ورزش به موضوع ورود و مسائل را پیگیری کند و راحت از کنارشان نگذرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز