خبرگزاری کار ایران

بوستانی: امیدواریم پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز شود / بعد از سپاهان سرمربی استقلال مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۵۱۰

سرمربی موقت تیم استقلال خوزستان امیدوار است در پنجره نقل و انتقالات زمستانی تیمش محروم نباشد و همچنین 6 امتیازی که فیفا از این تیم کسر کرده،‌ بازگردد.

به گزارش ایلنا،‌ کریم بوستانی در نشست خبری بعد از دیدار برابر سایپا اظهار داشت: با وجود مشکلاتی که داشتیم، برابر تیم بزرگ و مربی بزرگ سایپا خوب کار کردیم؛ امروز یکی از بهترین نمایش‌های استقلال خوزستان بود که مساوی گرفتیم.

او ادامه داد: سایپا تیم خوبی است که به گل رسید ولی روی شرایط بد زمین گل خوردیم؛ در هر دو نیمه موقعیت داشتیم و حتی می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم؛ فوتبال همین است ولی ما برای برد به تهران آمده بودیم. شرایط ما طوری است که 6 امتیاز از ما کسر کردند و به همین خاطر در تمام مسابقات به دنبال سه امتیاز هستیم؛ امروز در زمین سایپا یک امتیاز ارزشمند کسب کردیم و از نظر روحی برای بازی‌های آینده در شرایط بهتری قرار گرفتیم.

او در خصوص شرایط کادر فنی استقلال خوزستان گفت: بازی بعدی برابر سپاهان نیز بنده سرمربی هستم و پس از آن مدیر عامل و هیأت مدیره باشگاه تصمیم‌گیری می‌کنند.

بوستانی یادآور شد: حقیقتا شرایط سختی داریم چون 6 امتیاز از ما کسر شده و پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته است؛ ان‌شاالله آن 6 امتیاز برگردد و پنجره نقل و انتقالات باز شود تا با شرایط بهتری فصل را ادامه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز