خبرگزاری کار ایران

اسپانسرها کمک کنند تا دست مدیرعامل خالی نباشد

رحمتی: شرایط تیم مثل سال قبل خواهد شد / شرایط ما گل و بلبل نیست

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۳۶۶

کاپیتان استقلال تهران اعلام کرد شرایط مالی بازیکنان این تیم مناسب نیست.

به گزارش ایلنا، مهدی رحمتی بعد از بازی با صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر می‌کنم توانستیم این بازی را ببریم. شرایط بهتر از قبل شده اما باز هم نیاز به تمرین بیشتر داریم.

او ادامه داد: چیزی که می‌خواستم بگویم این است که شرایط تیم ما گل و بلبل نیست. برخی تیم‌ها به گونه‌ای می‌گویند پول نیست انگار در تیم ما شرایط گل و بلبل است. ما مشکلات زیادی داریم. 5 ماه است به دلیل بدهی‌ها و پیش‌خور کردن پول توسط مدیریت قبل پولی به ما داده نشده است. اگر بازیکنان مصاحبه نمی‌کنند و یا تمرین تعطیل نمی‌شود به خاطر حجب و حیای بازیکنان است. من و یا 4 بازیکن دیگر مشکل مالی نداریم اما بازیکن جوان و 17-18 ساله داریم که نیاز به پول دارند.

رحمتی درباره اینکه چند درصد از قراردادتان را گرفته‌اید، عنوان کرد: به ما ابتدای فصل 20 درصد دادند و 4 ماه است که ریالی نگرفته‌ایم.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در پاسخ به سوال اینکه پرسید با این شرایط بعید است تیم تقویت شود، یادآور شد: ما نیاز به حمایت داریم. استقلال امسال خیلی بدهی داشته است. من از آقای فتحی تشکر می‌کنم که به اردو آمد و حرف بچه‌ها را شنید. او هم دست تنهاست و درک می‌کنیم. از اسپانسرها می‌خواهم همان طور که با مدیریت قبل کار کرد و پول‌ها پیش‌خور شد تا الان به ما پول ندهند، بدهی بازیکنان را بدهند.

رحمتی همچنین در پاسخ به این سوال که هواداران اعتقاد دارند وزیر ورزش از پرسپولیس حمایت بیشتری می‌کند، تصریح کرد: من وارد این بحث‌ها نمی‌شوم. اگر درباره حمایت وزیر هم صحبت می‌کنم حرف من این است وزیر به اسپانسر فشار بیاورد 2 ماه جلوتر پول ما را بدهند. ما برای یارگیری و کمک به جوانان به پول نیاز داریم. شرایط سخت است. اگر تمرینات تعطیل نمی‌شود به خاطر حجب و حیای بازیکنان است.

وی ادامه داد: دوباره شرایط تیم مثل سال قبل خواهد شد. کارمان سخت بود و نیاز به حمایت داریم امیدواریم حمایت کنند. اسپانسرها کمک کنند تا دست مدیرعامل خالی نباشد. امیدوارم 2 بازی آخر شرایط طوری پیش برود که به موفقیت فصل قبل برسیم.

دروازه‌بان استقلال درباره اینکه حنیف عمران‌زاده دلگیر بوده، گفت: از چه کسی؟ من او را ندیدم و متوجه نشدم اما وقتی خداحافظی کردیم با او صحبت کردم و مشکلی نبود.

وی همچنین درباره لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: به هر حال گروه‌ها تغییر می‌کنند امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که با وضعیت خوب لیگ قهرمانان را آغاز کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز