خبرگزاری کار ایران

سرجیو: استقلال لیاقت برتری را داشت / آنها با اعتماد به نفس بازی کردند

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۳۵۵

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان می‌گوید آنها برای تساوی به ورزشگاه آزادی آمده بودند اما نتیجه بازی را با اشتباه واگذار کردند.

به گزارش ایلنا، پائولو سرجیو پس از شکست 3 بر صفر شاگردانش مقابل استقلال گفت: بازی خوبی بود. ما‌ آمده بودیم که یک بازی خیلی خوب داشته باشیم، اما در نهایت شکست خوردیم.

او ادامه داد: استقلال بازیکنان باکیفیتی دارد و ما آمده بودیم که بتوانیم یک بازی مساوی برابر آنها داشته باشیم. در این بازی پرسینگ کردیم و بدون ترس بازی کردیم، اما در چند لحظه از بازی اشتباهاتی داشتیم و نتیجه بازی را واگذار کردیم.

سرجیو افزود: امروز حق استقلال بود که بازی را ببرد. ما در 15 دقیقه اول بازی بدون اعتماد به‌ نفس بازی کردیم و استقلال در همان 15 دقیقه اول بازی را برد. البته در بعضی از لحظات بازی با استقلال برابر بودیم، اما در نهایت باختیم. استقلال با بازیکنان باکیفیتی که دارد از اشتباهات بازیکنان ما استفاده کرد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سؤال که «فکر می‌کردید با سه گل شکست بخورید؟»، گفت: ما آمدیم که این بازی را ببریم و با دو مهاجم بازی کردیم که پیروز باشیم. می‌دانستیم که استقلال در شروع خیلی محکم بازی می‌کند و می‌خواستیم توپ را حفظ کنیم که در دقایق ابتدایی بازی این کار را نتوانستیم انجام دهیم و استقلال خیلی با اعتمادبه‌نفس بازی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز